Az i:SY kerékpárok blog képe #blog #eBike #bemutató

Az i:SY kerékpárok története

Az i:SY elektromos kerékpárok felépítése rettentő masszív, ugyanakkor kis kerekük és rövid tengelytávuk miatt fordulékonyak, mozgékonyak, tökéletesen alkalmasak a városi közlekedésre. Kompakt méretükből adódóan könnyen szállíthatók. Felszereltségük alapján a felső kategóriát képviselik. Tarts velünk és ismerd meg ennek a fantasztikus városi kerékpárnak a történetét!

Az i:SY kerékpárok története

Egy rendkívüli történet kezdete

Az i:SY kerékpárok megálmodója, Martin Kuhlmeier már 10 évesen megépítette első kerékpárját, hogy megnyerjen egy kerékpárversenyt. Célját el is érte – egy extra könnyű és gyors, 20 colos kerékpárral nyert – és ezt követően már nem is állt rajthoz. Innentől kezdve Martinnak már más küldetése volt: “újra feltalálni a kereket” – vagyis egy olyan kerékpár koncepciójának kidolgozása, mely soha nem látott képességekkel és páratlan kezelhetőségi tulajdonságokkal rendelkezik.

Járműkoncepcióját 2007-ben sikerült megalkotnia, tökélyre fejlesztenie és nem sokkal később már a piacon is volt a világ első i:SY-je! Az angol „easy” szó fonetikus írásmódja ideális elnevezés volt egy kerékpárhoz, mely minden tekintetben megkönnyíti a kerékpáros életét.

Az i:SY villamosításának terve pedig a kezdetektől fogva ott lógott a levegőben. Martin már ekkor partnert keresett a gyártáshoz és végül 2008 nyarán talált is egyet, a BIKETEC (FLYER) cég háza táján.

Az i:SY kerékpárok sikerei és villamosítása

2008-ban az i:SY-t a friedrichshafeni EuroBike-on mutatták be és díjazták az eddig ismeretlen “kompakt kerékpár” kategóriában. Ezzel gyorsan ismertté vált Németországban, Ausztriában és Svájcban.

Az első (Panasonic) motoros I:SY-t pedig 2009-ben adták át. Akkoriban e kis kelet-vesztfáliai faluból jövő, garázsillatú cég bizony úttörőnek számított, aki nagy dolgokat akart elérni a “kis és kompakt kerékpár” ötletével.

Új, erős partnerek

Nagy mérföldkő volt aztán a Bosch-hajtásra való váltás, mely egy új komoly partneri együttműködést is jelentett. 2022-től pedig az i:SY önálló vállalattá vált és elszakadt a Hermann Hartje KG cégtől. A gyártás már Németországban zajlik a Kettler cégnél.

Az első ötlettől a mai napig 15 év telt el. Azóta az elektromos i:SY etalonná fejlődött a kompakt kerékpárok körében, emellett „Az eredeti” címet is magáénak mondhatja.

A videó sajnos nem angol, így a német nyelven beszélők vannak most előnyben, de nyelvtudás nélkül is érezhető mennyi energia és érzelem járja át az egész történetet.

Az i:SY kerékpárok alapelvei

Munka? Vásárlás? Kemping? Nem probléma!

Legyen szó egy laza kerékpározásról, ingázásról, a városi rohanásról, kisebb-nagyobb kerékpártúráról vagy egy igazán hosszú távról – az i:SY mindenféle felhasználásra alkalmas, szórakoztató és könnyedséget hoz a mindennapokba! Szembeszél, meredek dombok vagy magas hegyek – már nem probléma. Éppen ellenkezőleg – imádni fogod. Saját tapasztalatunk alapján is azt mondhatjuk, hogy az i:SY-vel jelentősen többet fogsz kerékpározni. Tapasztald meg a kerékpározás könnyedségét!

Az I:SY kerékpárok kisebb-nagyobb kerékpártúrákra is ideálisak

Tökéletes geometria

Az i:SY kerékpárok vázgeomatriája formabontó a kétkerekű járműiparban. A keret hosszabb és magasabb a megszokottnál, így biztosítja az optimális erőfeszítést függőleges ülő helyzetben. A merev keret rendkívül stabillá teszi az i:SY-t, még az elöl és hátul megpakolt csomagokkal is. Ezért hosszú kerékpáros utakhoz is tökéletes. Az i:SY dizájn díjnyertes.

Díjnyertes tervezés

A díjnyertes, időtálló és színes unisex design és az összetéveszthetetlen, letisztult keretforma, alacsony átlépőmagassággal és hordozófogantyúval az i:SY-t igazi divatikonná teszi. Ma, amikor márkajel nélkül lassan már meg sem lehet különböztetni két kerékpárt, az i:SY egyedi stílusa még nagyobb jelentőséggel bír. Más termékfejlesztések már megmutatták, hogy a konstans dizájn ikonokat hoz létre – ezért az i:SY 15 éve építi ugyanazt az alapformát. Ragaszkodnak az eredeti koncepcióhoz, az állandó műszaki fejlesztés igényével.

Az i:SY kerékpárok és alkotói

Biztonságos és kényelmes

Az alacsony súlypont és a széles, 20 hüvelykes ballon abroncsok különösen biztonságossá teszik az i:SY-t, és egyedülálló vezetési élményt biztosítanak még a bizonytalan vezetők számára is. A hidraulikus fékek gyorsan reagálnak, az új Fuxon fényszórók pedig élesebb látást biztosítanak. A kerékpárt elöl és hátul is fel lehet szerelni csomagtartóval. Nagyobb súlyokat is elbír – az XXL modellnél a megengedett össztömeg 180kg!

A szíjhajtás jelentősége

A szíjhajtás bevezetésével az i:SY felülmúlta önmagát. A szíjat nem kell kenni vagy zsírtalanítani, így a koszt sem szedi össze, nem ragad, tiszta marad a kerékpár a hajtás környékén is. Ha bármit is tenni kell a szíjjal, az mindössze annyi, hogy évente egyszer egy fogkefével illik átdörzsölni a felületét. A szíjhajtás akár 30 000 km-en keresztül is szolgálni fogja a kerékpárt és gazdáját. Ráadásul, a szíjnak van még két nagy előnye. Nem rozsdásodik, ha nedvesség vagy sós lé éri télen. És nem nyúlik, ezért a hajtáslánc többi elemét sem koptatja el az élettartama folyamán. Emlékszel, mikor legutóbb megolajoztad a láncod, mennyire csendesen futott? A szíj még annál is sokkal csendesebb, ráadásul állandóan!

Koncepció

Kiváló menettulajdonságok, kompakt kialakítással kombinálva – ezt jelenti az i:SY. Itt a mobilitás következetesen átgondolt és egyszerű: a kis helyigény és az optimális szállíthatóság ideális társsá teszi a mindennapi életben és utazás közben. Az i:SY kerékpárok mára már etalonnak számítanak a városi közlekedésben.

Nálunk most ki is próbálhatod!

A legjobb módja annak, hogy megtudd, mi teszi olyan különlegessé az i:SY-t, ha saját magad is kipróbálod. Ezért most akciónk keretén belül, egy előre egyeztett időpontban lehetőséged nyílik tesztelni e kompakt kerékpárt.

I:SY kínálatunkat ide kattintva éred el.

A gyártó hivatalos weboldala pedig itt található.

Értesítsünk új cikkeinkről?

Ha tetszett a cikkünk, feliratkozhatsz értesítési listánkra.

Nem küldünk semmiféle reklámot, csak újonnan megjelent cikkeinkről értesítünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.