Az új Globe kerékpár #bemutató #eBike #fejlesztés

Az új elektromos kerékpár, a Globe

A Specialized új e-bike márkát dob piacra, Globe néven amely az örömtelen autózásokat hivatott kiváltani. A The Verge-nek adott interjúban részletesen elmondják mi a cél ezzel az új eszközzel. De sok információt a Specialized-en kívül még senki sem tud. Az intejút lefordítottuk és emészhetővé tettük, amit alább olvashattok.

Az új elektromos kerékpár, a Globe

A Specialized piacra dobta a Globe nevű új almárkát, amely kiváló minőségű elektromos haszonkerékpárok gyártására szolgál, amelyeket kifejezetten az autós utazások helyettesítésére terveztek. A Globe „a Specialized márka kiterjesztése lesz, amely arra összpontosít, hogy szórakoztatóbbá tegye a helyi életet, miközben csökkenti a mindennapi közlekedéshez szükséges autók, teherautók és SUV-utak számát” – áll a vállalat közleményében.

Az e-kerékpárok egyedülállóak a kétkerekű járművek között, köszönhetően annak, hogy a tulajdonosok túlnyomó többsége számára képesek az autós utazások helyettesítésére, különösen a 10 km-nél rövidebb. A teher- és haszongépjárművek különösen az autóhasználat csökkentésében jeleskednek masszív kialakításuknak és hasznos teherbírásuknak köszönhetően. A Specialized, az Egyesült Államok harmadik legnagyobb kerékpárgyártója a piaci részesedés alapján azt állítja, hogy fel akarja gyorsítani a cargo elektromos kerékpárok bevezetését, és a Globe lesz a cég eszköze ennek megvalósítására.

„Az utolsó generációban élünk, amely képes változást elérni az éghajlatváltozás elleni küzdelemben” – mondta Saul Leiken, a Globe globális kategóriavezetője a The Verge-nek, egy e-mailben. „Az elektromosság forradalmasította közlekedésünket, és annak érdekében, hogy a kerékpárt a mindennapi utazások során a végső klímabarát megoldásként kínálhassa, a Specialized kibővíti hagyományos elképzeléseinket arról, hogyan és miért közlekedünk.”

A részletek még egy kicsit szűkszavúak, de a Specialized szerint a Globe márkájú e-bike-ok gyártása és szállítása mellett az almárka lesz az a mód is, ahogyan a vállalat kommunikál e-bike vásárlóival, akár a marketing vagy ügyfélszolgálati interakciók által.

A Globe e-bike-jai a „legjobb teljesítményű kerékpárok közé tartoznak, amelyeket a Specialized valaha piacra hozott annak érdekében, hogy kiszolgálják az emberek közlekedési igényeit és az általuk megkívánt hasznos teljesítményt” – mondta Leiken. „Az áru és a gyerekhordás csak kettő a Globe számos felhasználási területéből, mivel a „mindenre jó kerékpár” fogalmát szó szerint értjük.”

A Globe emellett hangsúlyozni fogja az „élettartam-érték és megfizethetőség iránti elkötelezettséget az általunk készített termékekkel” – mondja a vállalat. És ami a legérdekesebb, az új egység a Specialized és a független helyi kerékpárüzletek közötti partnerség arcaként fog szolgálni, „amelyek jelenleg nem profitálnak a közvetlenül a fogyasztóknak szánt exkluzív márkák növekedéséből” – mondja a vállalat.

Az e-bike forradalmat sok tekintetben a közvetlen fogyasztókhoz (DTC) kínáló cégek, például a Rad Power Bikes, a VanMoof és a Super73 vezetik, köszönhetően annak, hogy kizárólag akkumulátoros kerékpárok gyártására és értékesítésére összpontosíthatnak. A régi kerékpárgyártók, mint például a Giant, a Specialized és a Trek, hangsúlyozzák ki a helyi kerékpárüzletekkel való együttműködésüket úgy, hogy rávilágítsanak a DTC riválisaik közötti különbségekre. Úgy tűnik, hogy az új Globe divíziója révén a Specialized készen áll arra, hogy ezt a különbséget még szembetűnőbbé tegye az ügyfelek és más érdekelt felek számára.

Érdekes, hogy az „érték és megfizethetőség” szerepel a Globe hitvallásában, különös tekintettel a Specialized áraira. A Specialized fantasztikus e-kerékpárokat gyárt csúcskategóriás alkatrészekkel – és mint ilyenek, valóban drágák lehetnek. Ez minden bizonnyal így van az új Turbo kerékpárokkal, amelyek 3250 dollártól 5500 dollárig terjednek az amerikai piacon. A Rad Power Bikes ehhez képest általában 2000 dollárért vagy kevesebbért árulja kerékpárjait.

Leiken elmondta, hogy a Specialized Turbo e-bike-jai a Globe márkájú kerékpárok mellett párhuzamosan tovább élnek majd. „A Globe elkülönül a Turbótól, és a Turbo nem megy sehova” – mondta. „A Specialized továbbra is befektet mindkét e-bike élménybe.”

A Specialized 2022 végén kezdi meg a megrendelések felvételét új e-bike-jaira, azzal a szándékkal, hogy 2023 elején kezdje meg a vevői szállításokat. A Globe e-bike-ok a bevezetéskor kizárólag az Egyesült Államokban lesznek elérhetők.

Értesítsünk új cikkeinkről?

Ha tetszett a cikkünk, feliratkozhatsz értesítési listánkra.

Nem küldünk semmiféle reklámot, csak újonnan megjelent cikkeinkről értesítünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük