Orbea Wild 2023 bemutató
Várhegyi Márk – 2022. december 5. – 0 hozzászólás
A 2023-as Orbea Wild új geometriával, átdogozott felfüggesztéssel, merev vázzal és a Bosch legújabb rendszerével érkezett meg és jelentkezett be a dobogó legfelső fokára. Az Orbea a Wild kerékpárt azzal a céllal tervezte meg, hogy a legjobb elektromos enduro mountain bike legyen a piacon. Nézzük mit kínál nekünk a spanyol gyártó.
Orbea Wild 2023 bemutató
A korábbi évekhez és a Rise-hoz hasonlóan az M jelöli a karbon, a H pedig az alumínium vázas eBike-ot. Előbbiből 4, utóbbiból pedig 3 modell érkezett. Ezek közül mindegyik a Bosch új Smart rendszerének a komponenseivel érkezik. Ezek már mind Performance Line CX motorokat kapnak, sőt az M-LTD a Bosch CX-R (RACE) erőforrással érkezik. Kétféle akkumulátorkapacitást fedezhetünk fel a kínálatban: 625 és 750 Wh.
Kínálat
Karbon vázas kerékpárok
- Wild M20
- Wild M10
- Wild M-TEAM
- Wild M-LTD
Alumínium vázas kerékpárok
- Wild H30
- Wild H20
- Wild H10
Orbea Wild 2023 technikai leírás
Merevebb váz
A motor, és az akkumulátor tömege miatt az Orbea az új Wild kerékpárok vázának tervezésekor nagy hangsúlyt fektetett a merevség növelésére. Becslésük szerint az eBike vázának körülbelül 10%-kal merevebbnek kell lennie, mint egy kategóriában megegyező analóg kerékpárnak. A cserélhető akkumulátor a gyártó szerint akár 70 százalékkal is csökkenti a váz merevségét, ezért úgy döntöttek, hogy az akkumulátort integrálják.
Mind a 7 változat esetében beépített akkumulátorral dolgozik a gyártó, ami nem véletlen. A korábbi Wild-oknál még pár kattintással kivehető volt az akkumulátor, de ha tekintsünk át az Orbea Rise modelljeire. Itt vezették be a spanyolok előszőr az integrált akkumulátorokat (SBS technológia), amivel jelentősen merevebb és könnyebb vázakat tudnak gyártani.
A Wilds SBS (Secure Battery System) akkumulátor rögzítési technológia azt jelenti, hogy az alsóvázcső nincs megnyitva, zártan közvetlenül a motortartó pontoktól a fejcsőig fut. Az Orbea legkeményebb OMR karbonjával kombinálva ez lehetővé teszi a tervezők számára az ideális merevség elérését extra súly hozzáadása nélkül, ami a legjobb kezelhetőséget eredményezi.
Ugyan az akkumulátor eltávolítása néha kényelmes lehet (szállítás, töltés), azonban sok szerkezeti kompromisszumot igényel. Emellett az ehhez szükséges extra rögzítő hardverek növelik a váz tömegét és az akkumulátorhoz való könnyű hozzáférés miatti hatalmas lyuk a váz merevségét is jelentősen csökkenti.
A váz tömegéről az Orbea hivatalosan adatokat nem közölt. Annyit tudunk, hogy az új karbon váz 900 grammal könnyebb, mint az elődje.
MYO konfigurátorral választhat a két akkumulátor közül.
Méretezés
Az Orbea nagy mérettartományokat mutatott be, rengeteg átfedéssel. Ez nem újdonság, mivel különböző stílusban kerékpároznak a felhasználók, így megeshet, hogy valaki a saját méretéhez képest kisebb vagy nagyobb kerékpárt preferál. Négy méretben érhető el a Wild, S-től XL-ig. Ebben a méretezési tartományban azt gondoljuk, hogy nagyon sokan találnak megfelelő méretet, 155 és 205 cm közötti testmagassághoz.
Geometria
Az Orbea Wild egy Enduro EMTB. Hosszabb, fejcső szöge laposabb mint korábban, átlépési magassága alacsonyabb és az az egyenesebb nyeregvázcső hosszú dropperek fogadásást teszi lehetővé.
A Wild modern enduro geometriájának tervezésekor nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a 29-es kerékméret megtartása mellett rövid maradjon a hátsó láncvilla. Az Orbea fontosnak tartja a 29-es hátsó kerék alkalmazását az elektromos MTB kategóriában, ahol nagy szükség van a maximális tapadásra. A motor kiváló pozíciójának és rengeteg mérnőki munkaórának köszönhető, hogy ha Medium méreteket hasonlítunk össze, akkor alig hosszabb mint egy Mullett, hátul 27,5-ös kerekeken guruló Specialized Turbo Levo GEN3 eBike láncvillája. Várjuk már az első tesztdarabot, de a számok alapján rövid visszafordító kanyarokban is jól kezelhetőek, mozgékonyak lesznek az Orbea Wild GEN2 eBike-ok.
Számokban:
- Turbo Levo SL – 437mm
- Turbo LEVO GEN3 – 442mm
- Orbea RISE – 445mm
- Orbea WILD GEN2 – 448mm
- Scott Patron – 454mm
- Scott Ransom – 465mm
A nyeregvázcső 77,5 fokos. Ennek köszönhetően csak olyan extrán meredek technikás mászásoknál lesz szükség a súlypont előre helyezésére, ahol valószínűleg a Bosch RACE motor is meg fog izzadni. A motor középtengelye feletti üléspozíció hatékony mászásokat ígér. A fejcső szöge 64 fokos, ami egyensúlyba hozza a precíz kormányzást és a stabil lejtőzést.
Az Orbea egyenes és megszakítás nélküli nyeregvázcsövet használt, amely alkalmas hosszú teleszkópos üléscsövek fogadására is, az a Steep and Deep technológia. Ennek eredményeként még a kicsi méretben is elfér egy 200 mm-es Fox Transfer SL dropper.
A reach 25 mm-rel nőtt, M-es méret estén 455 mm-re. A többi kerékpárméret 435 mm-es, 480 mm-es és 505 mm-es reach értékkel rendelkezik az S, L és XL méreteknél.
E-optimalizált felfüggesztés
Az új Wild 160 mm-es hátsó felfüggesztéssel rendelkezik, míg a felhasználók 160 mm-es vagy 170 mm-es villát választhatnak a MyO-n keresztül. Az eBike felfüggesztés eléggé összetett, hiszen nagy tapadásra van szükségünk a többletteljesítmény kezelése végett, emellett kezelni kell az extra tömegből és a nagyobb sebességből adódó ütéseket. Az új Wild futóművének hangolásánál ezért a mérnőkök a középső tartománynak a precíz beállítására fektették a legnagyobb hangsúlyt, ugyanis itt töltjük a kerékpározási időnk 90 százalékát. Papíron nagyon természetesnek érződik a kerékpár, analóg bringákhoz hasonlítják, kíváncsiak vagyunk élesben milyen lesz!
Pop the hood!
Az Orbea a Bosch 2023 Smart System rendszerét használja az új Wild-hoz, amely magában foglalja a Performance Line CX és CX Race motorokat, a Bosch PowerTube akkumulátorokat és az új vezeték nélküli mini távirányítót és rendszervezérlőt.
A CX és CX Race motorok 85 Nm nyomatékot adnak le. A CX Race azonban 140 grammal könnyebb, és Race teljesítménybeállítással rendelkezik, amely a Bosch által kifejlesztett legagresszívebb rásegítési mód. Ez a szoftverfrissítés 340 százalékról 400 százalékra növeli a támogatás mértékét. A CX Race meghajtó egység csak a Wild M-LTD csúcsmodellben érhető el.
A Mini Remote és a System Control Bluetooth-on keresztül csatlakoznak egymáshoz, így egy kábel el is tűnik a kormányról. Az új távirányító ráadásul sokkal letisztultabb dizájnt és könnyebben megnyomható üzemmódválasztó gombokat kapott. Azért esett ezekre a választás, mivel ezeket egyszerűbb kezelni és a figyelem középpontjában az út és a kerékpáros előtt álló akadályok lehetnek.
A Bosch új rendszervezérlője a felsővázcsőbe van beszerelve, és LED-ek segítségével jelzi az akkumulátor töltöttségi szintjét és az aktuálisan használatban lévő rásegítési módot is. Ez elrendezés már ismert számunkra, hiszen a Specialized is efféle megoldást alkalmaz már évek óta TCU néven. Szerintünk bőven elég információt adnak vissza ezek a LED-ek. A Bosch KIOX kijelzője továbbra is illeszthető, ha a rider részletesebb információkra vágyik.
A Wild-hoz két akkumulátor kapható, 625 Wh vagy 750 Wh kapacitással. Az Orbea állítása szerint minden modell a legmegfelelőbb energiaellátó egységgel van felszerelve, ennek ellenére ezek testreszabhatók az Orbea webhelyén található MyO folyamatban.
Minden Wild modell kompatibilis a 625 Wh-s vagy a 750 Wh-s akkumulátorral is. Körülbelül 900 gramm súlykülönbség van a két akkumulátor között. Azok a kerékpárosok, akik a legjobb kezelhetőségre és agilitásra vágynak, a kisebb akkumulátort választják majd, akiket azonban jobban érdekel a hatótáv, ők a nagyobb akkumulátort részesítik előnyben.
Bosch Performance Line CX Race
Ejtsünk meg egy kis kitekintést az Orbea-ról és nézzük meg a Bosch új motorjait. Egy korábbi cikkben már bemutattuk a Smart System újdonságait, de a Race verzióról még nem esett szó.
Az új Bosch Performance Line CX Race Limited Edition felépítésében szinte teljesen megegyezik a jelenlegi Smart System meglévő Bosch Performance Line CX motorjával. A Bosch csapatának sikerült optimalizálni néhány belső alkatrész súlyát, és saját bevallásuk szerint csaknem 150 grammot spóroltak ezzel, így az új motor össztömege 2,75 kg. A házat most szürkére festették az egyértelmű megkülönböztetés érdekében, és egy új Bosch Performance Line CX Race jelvény díszíti. Vizuálisan határozottan kiemelkedik, az előző modellekhez képest, jól megkülönböztethető.
A legfontosabb teljesítményadatok nagyjából változatlanok: a CX Race ugyanazzal a 85 Nm-es nyomatékkal és ugyanazzal a maximális teljesítménnyel rendelkezik. A motor azonban új motorszoftvert kapott. Ez magában foglalja az új „Race” támogatási szintet is, amely kizárólag a Race Limited Edition motorokon lesz használható. A kerékpárgyártók saját elképzeléseik szerint telepíthetik az új üzemmódot, például a turbó üzemmód helyett, vagy hozzáadhatják a turbó üzemmód fölé. Azonban bármilyen más sorrend is elképzelhető. A maximális pedálrásegítés Race módban 340%-ról 400%-ra ugrik. A teljesítményleadást a szoftver is úgy állította be, hogy az új Bosch motor jóval korábban leadja teljes teljesítményét.
A CX Race összes újítása csak a „Race” támogatási módban lép életbe. A többi üzemmódban a Bosch motor úgy viselkedik, mint egy közönséges Performance Line CX.
A Bosch motoros ökoszisztémába és a teljes perifériába való integráció szintén érintetlen marad. A Race Limited Edition ugyanazokkal a Smart System kijelzőkkel, távirányítókkal és akkumulátorokkal kompatibilis, mint a Performance Line CX. Ebbe beletartozik az új mini távirányító, a rendszervezérlő és a kisebb, és ezért valamivel könnyebb, 625 Wh-s akkumulátor is. Az eBike Flow alkalmazásban a Race mód is testreszabható, mint bármely más támogatási szint az új Smart System esetén.
Összegzés
Mit ad nekünk az új Orbea Wild? Egy olyan full power Bosch motoros kerékpárt, ami közelíti felülről a 20 kilogrammot és egy igazi „hegyről lefele csapatós” eszköz. Ha a rivális márkáknál körbenézünk, ahol a legtöbb ilyen kerékpár 24-27 kg, akkor egyértelmű győztest lehet kihirdetni ebben a kategóriában. Az Orbea odatette magát és kimaxolta a kategória határait. Már várjuk, hogy élesben is letesztelhessük és sokkal részletesebb információkat oszthassunk meg. Nemsokára érkezik!
Specifikációk és árak
Karbon vázas kerékpárok
Wild M20
Váz | Orbea Wild OMR 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float DPS Performance Trunnion 3-Position Evol LV custom tune 205x65mm |
Első villa | RockShox 35 Silver TK Q15x110 Solo Air 160mm |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Plus Alu |
Kormánycsapágy | Alloy 1-1/2″, Black Oxidated Bearing |
Kormány | OC Mountain Control MC30, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC20, 0º |
Váltókar | Shimano Deore M6100 |
Fékek | SRAM DB8 Black Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano CS-M7100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano M6100 |
Kerekek | Race Face AR 30c Tubeless Ready |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper |
Nyeregcső kapcsoló | OC Horizontal |
Ülés | Selle Royal Vivo 145x269mm |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 750Wh Horizontal BBP3770 |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
Wild M10
Váz | Orbea Wild OMR 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float X Performance Trunnion 2-Position Adjust custom tune 205x65mm |
Első villa | Fox 38 Float Performance 160 Grip 3-Position QR15x110 E-Bike Optimized |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Plus Alu |
Kormánycsapágy | Alloy 1-1/2″, Black Oxidated Bearing |
Kormány | OC Mountain Control MC20 Alu SL, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC20, 0º |
Váltókar | Shimano SLX M7100 I-Spec EV |
Fékek | Shimano M6120 Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano CS-M7100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano M6100 |
Kerekek | OQUO Mountain Control MC32TEAM eBIKE |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper |
Nyeregcső kapcsoló | Shimano SL-MT500 I-Spec EV |
Ülés | Fizik Aidon 208x145mm manganese rail |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 750Wh Horizontal BBP3770 |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
Wild M-TEAM
Váz | Orbea Wild OMR 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float X2 Factory Trunnion 2-Position Adjust Kashima custom tune 205x65mm |
Első villa | Fox 38 Float Factory 160 Grip2 QR15x110 Kashima E-Bike Optimized |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Plus Alu |
Kormánycsapágy | Alloy 1-1/2″, Black Oxidated Bearing |
Kormány | OC Mountain Control MC100, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC10 Alu SL, 0º |
Váltókar | Shimano XT M8100 I-Spec EV |
Fékek | Shimano XT M8120 Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano CS-M8100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano M8100 |
Kerekek | OQUO Mountain Control MC32TEAM eBIKE |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper |
Nyeregcső kapcsoló | Shimano SL-MT500 I-Spec EV |
Ülés | Fizik Aidon 208x145mm manganese rail |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 750Wh Horizontal BBP3770 |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
Wild M-LTD
Váz | Orbea Wild OMR 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float X2 Factory Trunnion 2-Position Adjust Kashima custom tune 205x65mm |
Első villa | Fox 38 Float Factory 170 Grip2 QR15x110 Kashima |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Race Carbon |
Kormánycsapágy | Alloy 1-1/2″, Black Oxidated Bearing |
Kormány | OC Mountain Control MC10 Carbon, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC10 Alu SL, 0º |
Váltókar | Shimano XTR M9100 |
Fékek | Shimano XTR M9120Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano XTR M9100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XTR M9100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano CN-9100 |
Kerekek | OQUO Mountain Control MC32LTD Carbon |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | Fox Transfer Factory Kashima Dropper 31.6 |
Nyeregcső kapcsoló | Shimano SL-MT-800 I-Spec EV |
Ülés | Fizik Terra Aidon X1 145mm |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX-R BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 625Wh Horizontal |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
Alumínium vázas kerékpárok
Wild H30
Váz | Orbea Wild Hydro 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float DPS Performance Trunnion 3-Position Evol LV custom tune 205x65mm |
Első villa | RockShox 35 Silver TK Q15x110 Solo Air 160mm |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Plus Alu |
Kormánycsapágy | FSA 1-1/2″ Integrated Aluminium Cup |
Kormány | OC Mountain Control MC30, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC20, 0º |
Váltókar | Shimano Deore M6100 |
Fékek | Shimano MT410 Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano CS-M6100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano M6100 |
Kerekek | Race Face AR 30c Tubeless Ready |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper |
Nyeregcső kapcsoló | OC Horizontal |
Ülés | Selle Royal Vivo 145x269mm |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 625Wh Horizontal |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
Wild H20
Váz | Orbea Wild Hydro 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float DPS Performance Trunnion 3-Position Evol LV custom tune 205x65mm |
Első villa | RockShox 35 Silver TK Q15x110 Solo Air 160mm |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Plus Alu |
Kormánycsapágy | FSA 1-1/2″ Integrated Aluminium Cup |
Kormány | OC Mountain Control MC30, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC20, 0º |
Váltókar | Shimano Deore M6100 |
Fékek | SRAM DB8 Black Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano CS-M7100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano M6100 |
Kerekek | Race Face AR 30c Tubeless Ready |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper |
Nyeregcső kapcsoló | OC Horizontal |
Ülés | Selle Royal Vivo 145x269mm |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 750Wh Horizontal BBP3770 |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
Wild H10
Váz | Orbea Wild Hydro 2023, 160mm travel, 29″ wheels, Concentric Boost 12×148 |
Hátsó rugós tag | Fox Float X Performance Trunnion 2-Position Adjust custom tune 205x65mm |
Első villa | Fox 38 Float Performance 160 Grip 3-Position QR15x110 E-Bike Optimized |
Hajtás | e*thirteen e*spec Direct Mount 34T Boost |
Hajtókar | e*thirteen Plus Alu |
Kormánycsapágy | Alloy 1-1/2″, Black Oxidated Bearing |
Kormány | OC Mountain Control MC20 Alu SL, Rise20, Width 800 |
Kormányszár, stucni | OC Mountain Control MC20, 0º |
Váltókar | Shimano Deore M6100 I-Spec EV |
Fékek | Shimano M6120 Hydraulic Disc |
Tárcsaméret | 180mm Front /180mm Rear |
Lánckerék sor | Shimano CS-M7100 10-51t 12-Speed |
Hátsó váltó | Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus |
Lánc | Shimano M6100 |
Kerekek | OQUO Mountain Control MC32TEAM eBIKE |
Első gumi | Maxxis Minion DHF 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Hátsó gumi | Maxxis Minion DHR II 2.60″ 120 TPI FB 3C Maxx Terra Exo+ TR |
Nyeregscső | OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper |
Nyeregcső kapcsoló | Shimano SL-MT500 I-Spec EV |
Ülés | Fizik Aidon 208x145mm manganese rail |
Láncvezető | e*thirteen Plus Bosch CX Gen4 32-38t |
Motor | BOSCH Performance Line CX BDU3741 |
Akkumulátor | BOSCH Powertube 750Wh Horizontal BBP3770 |
Kijelző | BOSCH System Controller BCR3100 |
Töltő | Bosch Charger 4A (230V) BPC3400 |
Remote | BOSCH Mini Remote BRC3300 |
A fent leírt konfigurációk a gyártó által közölt gyári felszereltségeket mutatják. Mindegyik modellnél lehetőség van bizonyos komponensek cseréjére, ezek módosítása meghosszabbíthatja a szállítási időt.