Bejegyzések

Ugyan nem integrált konzollal, de felkerült az Wahoo is. #blog #eBike #teszt #blog

Scott Addict eRide 10 – kis teszt nagy elvárásokkal

A SCOTT-al való, 2022-es együttműködésünk jóvoltából lehetőségünk nyílt tesztelni a címben is írt Addict eRide 10 elektromos országúti kerékpárt. Hárman is nyeregbe pattantunk, ki többet-ki kevesebbet tekert vele, viszont közösen voltunk egyszerre elégedetten boldogok, hogy kipróbálhattuk. Fontos azonban megjegyeznünk, hogy nem “nagy tesztet” végeztünk több napos túrával, komoly távokkal, csupán benyomásokat szereztünk, ezt osztjuk meg az alábbiakban.

Igaz, hogy a kis teszt benyomásokra alapul, mégis reprezentatívnak* tekinthető egy kis fejlesztéstörténeti kitekintéssel. Igyekszünk megosztani az első tapasztalatokat, bár a sorok nem adják vissza azt az addiktív érzést, aminek függői lettünk.

*Hárman, három szemszögből teszteltünk, három megközelítéssel, három tapasztalati oldalról:

Balázs: a lelkes felhasználó, Norbi: az amatőr versenyző, Szebi: a szervizes,

Olvass tovább! »

Wahoo-ROLLR-1-2_thumb

Új Wahoo Kickr ROLLR

A Wahoo nem jelentette be, hogy új terméket dobna piacra, ettől függetlenül, hirtelenjében, szinte a semmiből a UCI World’s Time Trial versenyének bemelegítő terében felbukkant egy egész érdekes szerkezet. DC Rainmaker számolt be először a hátul egy szabadonfutó görgőre hasonlító, elől pedig fixált első keréktartót megvillantó legújabb smart trainer-ről. Természetesen nem vagyunk annyira naivak, hogy […]

Orbea és Shimano kollaboráció: EP8 RS

Shimano EP8 motor kattogás – normális?

Korábbi bejegyzéseinkben többször is említettük a Shimano új, 2021-es EP8 motorját, sőt, külön bemutató cikket is szenteltünk neki. Nagy kedvencünket, az Orbea Rise M20 e-MTB modelljét is ez a motor hajtja, így kötelességünknek éreztük a teszten és pozitív méltatásokon felül a negatívumokról is szólni pár szót. Vélemény-tény sorok következnek, ami nem nélkülözi a szubjektivitást sem.

Fazua fX mood

Új Fazua Ride 50 trail-street system

Az eddig már bizonyított és a könnyű e-Bike kategóriában elismert müncheni Fazua gyártó Ride 50-es rendszere került továbbfejlesztésre és kapott -felhasználástól függően- trail vagy street jelzőt. A gyártó szerint az új rendszer energikusabb, ennek ellenére sikerült megtartania a Fazua motorokra jellemző természetes tekerési élményt. Az új Ride 50 növeli a motor teljesítményét 10%-al, viszont a […]

Scott Patron eRide_action

Az új Scott Patron eRIDE

“Urald a trailt!” -ezzel a felütéssel kezdődik a legújabb Scott Patron eRIDE elektromos fully bemutatása, a felső vázcsőbe integrált hátsó taggal, a legújabb 2022-es Bosch Smart System komponenseivel, mint a Performance Line CX motor, Bluetooth kapcsolattal rendelkező Kiox 300 kijelző, az irányító LED remote és a 750Wh (!?), eddigi legnagyobb teljesítményű akkumulátorral. Annyira új, hogy […]