S-Works Turbo Kenevo SL
Földöntúli élmények
A vadonatúj S-Works Turbo Kenevo SL minden tekintetben a hasonló társai fölé emeli a Specialized márkát. Az egyedi hangolású hátsó felfüggesztést és állítható geometriát kínáló kerékpár olyan vezetési élményt nyújt, amit eddig még nem tapasztalhattál meg. A Turbo Full Power 1.1 motor házassága a MasterMind Turbo (TCU) vezérlőegységgel, biztosítja, hogy játszi könnyedséggel és a legkisebb erőfeszítéssel hódíthasd meg a legdurvább terepeket is.
Levo geometria
Az S-Works tervező asztalán az egyik, ha nem a legfontosabb szempont az volt, hogy a kerékpár és lovasa egybe tudjanak olvadni, és ezáltal érezzék egymást és a környezet minden változását. A váz geometriájának állíthatósága lehetővé teszi hogy minden helyzetben megtaláld a számodra legmegfelelőbb beállítást.
Mit is jelent ez?
A fejcső szöge 62,5 és 64,5 fok között állítható, míg az alsó konzol magassága gyorsan és egyszerűen 6 mm-rel felfelé vagy lefelé mozgatható. Legyen szó könnyű pályákról vagy nagyon durva sziklás terepekről, a megfelelő beállítás mindig veled lesz.
Felfüggesztés
Az S-Works Turbo Kenevo SL első villáját 170 mm-es rugóútra képes FOX FLOAT 38 Factory 29 teleszkóppal látták el, míg hátulra is egy FOX FLOAT típusú X2 Factory tagot szereltek. Stabilan haladhatsz át bármiféle akadályon, kis gödröktől kezdve a hatalmas árkokig.
Kicsi de rendkívül erős
Az 1,95 kg-os, kompakt Specialized 1.1-es motor, amely 35 Nm nyomatékot produkál, az elegánsan integrált, és a karcsú csőben lévő fix 320 Wh-s akkumulátorral együtt szerepet játszik az alacsony, 18,7 kg-os tömegben. A takarékos motornak köszönhetően nincs szükség nagyobb akkumulátorra az elfogadható hatótávolság eléréséhez. Ezzel együtt a Turbo Kenevo SL tökéletesen képes hasonló hatótávolságra, mint a 600 Wh-s akkumulátorral rendelkező, sokoldalú eMTB-k. Ehhez a modellhez is opcionálisan válaszható Range Extender ami további 1,2 kg-ot ad a kerékpár súlyához, és 50%-kal növeli az akkumulátor kapacitását. A fordulatszám-érzékelő okosan van beépítve, teljesen el van rejtve, és a karbon kereten keresztül olvassa le a tárcsarotorra erősített mágnest.
MasterMind
A MasterMind Turbo vezérlőegység, röviden TCU a motor agya. Az összes információ ezen keresztül fut át amit később elemezni is tudunk. Ezen felül lehetőve teszi a rásegítési szintek valós idejű beállítását és az éteren érkező frissítések feldolgozását, hogy a kerékpár napról napra jobb és jobb legyen. A Mission Controll alkamazással minden információ láthatóvá válik.
- Az éteren keresztüli frissítések biztosítják, hogy a Levo idővel jobb legyen
- A MasterMind TCU könnyen olvasható százalékban jeleníti meg a fennmaradó töltést
- A MicroTune lehetővé teszi a segítség szintjének menet közbeni beállítását 10% -os lépésekben
- A kijelző elrendezésének személyre szabása és 120 lehetséges konfiguráció
- Az „Élő fogyasztás” megtanít hatékonyabban pedálozni a hatótávolság maximalizálása érdekében
- A pulzus és a Rider Power érték az edzés magasabb szintre emeléséhez
- Nyomvonalas Gorilla Glass kijelző
- Integrált precíziós magasságkövetés
S-Sizing
Az S-méretezés fontos alapokon múlik - a rider méretén és stílusán is. Hat méretet különböztet meg a Specialized, amelyek mindegyike hasonló fejcsőhosszúsággal rendelkezik. A kisebb S-méretű kerékpárok fürgébbek lesznek a rövidebb Reach érték miatt, míg a nagyobb S-méretek fokozottabb stabilitást biztosítanak.
Az S-méret meghatározása nem nehéz feladat. Ha eddig M-es kerékpárt használtál akkor az S3 lesz az optimális választás. Ha lendületesebb túrákra vágysz, akkor válassz S2-t, ha pedig a stabilitás a fontos, akkor viszont az S4-et. A következő ábrán bemutatjuk, hogy három azonos magasságú felhasználó miért és milyen méretet választott.
Specifikáció
Vázszett | FACT 11m full carbon, 29″, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot |
Első villa | FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5″ tapered steerer, 170mm travel, Kashima |
Hátsó rugós tag | RockShox Reverb AXS, 30.9mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm |
Motor | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
Remote | Specialized MasterMind TCU, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Akkumulátor | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Töltő | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
Hátsó Váltó | SRAM XX1 Eagle AXS |
Váltókar | SRAM Eagle AXS Rocker Paddle |
Hajtás | SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 32T, alloy |
Hajtókar | Praxis Carbon M30, custom offset |
Lánc | SRAM XX1 Eagle, 12-speed |
Kazetta | Sram XG-1299, 12-Speed, 10-52t |
Fék | Első: SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm Hátsó: SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm |
Kerékméret | 29″ |
Felni | Traverse SL 29 |
Gumik | Első: Butcher Grid Trail T9 29×2.3″ Hátsó: Butcher Grid Trail T7 29 x 2.3″ |
Kormány | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm |
Kormányszár (stucni) | Deity, 35.0mm |
Markolat | Deity, Black |
Nyeregcső | RockShox Reverb AXS, 30.9, 1X remote, (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S6: 170mm) |
Nyereg | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails |
Méretek | S2 – S3 – S4 – S5 |
Értékelések
Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!
Még nincsenek értékelések.