S-Works Turbo Levo
Földöntúli élmények
A vadonatúj Turbo Levo minden tekintetben a hasonló társai fölé emeli a Specialized márkát. Az egyedi hangolású hátsó felfüggesztést és állítható geometriát kínáló kerékpár olyan vezetési élményt nyújt, amit eddig még nem tapasztalhattál meg. A Turbo Full Power 2.2 motor házassága a MasterMind Turbo (TCU) vezérlőegységgel, biztosítja, hogy játszi könnyedséggel és a legkisebb erőfeszítéssel hódíthasd meg a legdurvább terepeket is.
Két kerékkel
A Levo az egyik legmeghatározóbb eMTB a jelenlegi piacon. Az egyedi kialakításában nagy szerepet vállalt a dedikált vegyes kerékméret. A hátul lévő kisebb, 27,5 hüvelykes kerék lehetővé teszi, hogy rövid lánckerékekkel játékosabb futást érj el, míg a 29 hüvelykes első kerék mindent akadályt elhárít ami az útjába kerül.
Levo geometria
Az S-Works tervező asztalán az egyik, ha nem a legfontosabb szempont az volt, hogy a kerékpár és lovasa egybe tudjanak olvadni, és ezáltal érezzék egymást és a környezet minden változását. A váz geometriájának állíthatósága lehetővé teszi hogy minden helyzetben megtaláld a számodra legmegfelelőbb beállítást.
Mit is jelent ez?
A fejcső szöge 63 és 65,5 fok között állítható, míg az alsó konzol magassága gyorsan és egyszerűen 7 mm-rel felfelé vagy lefelé mozgatható. Legyen szó könnyű pályákról vagy nagyon durva sziklás terepekről, a megfelelő beállítás mindig veled lesz.
Felfüggesztés
A Turbo Levo első villáját 160 mm-es rugóútra képes FOX FLOAT 38 Factory 29 teleszkóppal látták el, míg hátulra egy 150 mm-t mozgó FOX FLOAT X2 Factory tagot szereltek. Stabilan haladhatsz át bármiféle akadályon, kis gödröktől kezdve a hatalmas árkokig.
Motor(os) teljesítmény
Az új Turbo Levo kategóriájában a legerősebb kerékpár címet birtokolhatja magának az 565 watt csúcsteljesítménnyel és 90 Nm nyomatékkal rendelkező motornak köszönhetően. A nagy erő nagy felelősséggel jár. Nem mindegy milyen módon használja ki a kerékpár. Persze a Levo-ba szerelt vezérlővel ez sem lesz kihívás. Olyan simán adja le nyomatékot, hogy laza, meredek terepen is meg tudjon tapadni, ahol más kerékpárok kiforognak. A durvább terepekre kanyarodva, ahol a legtöbb kerékpár megköveteli, hogy kiáljj a nyeregből és erősen megtaposd a pedálokat, ott a Levo teljesítményoptimalizálása lehetővé teszi, hogy ülve vedd ezeket az akadályokat.
Felépítés
A Turbo Levo egyedi Turbo Full power 2.2 motorja megbízható és hosszan tartó erőt szolgáltat amivel minden célt el tudsz majd érni amit kitűzöl magad el.
- Egyéni hangolású motor az optimális nyomaték és teljesítmény érdekében
- Erős és strapabíró szíj a megbízható és hosszútávú áramellátáshoz
- A MasterMindt TCU szoftver finomhangolja a hatékonyságot és a teljesítmény a túra során
- Az új töltőnyílás, kettős tömítésekkel ellátva, hogy az idójárás ne tegyen kárt a készülék motorjában
Akkumulátor
Az S-Works Turbo Levo 700Wh-ás akkumulátora minden várakozást felülmúl. Minden eddiginél messzebbre juthatsz el, az intelligens vezérlés biztosítja azt, hogy ne fogyjon el a szufla. Az előre beállítható túra hossza vagy ideje alapján számolja ki a szükséges rásegítési szintet, hogy biztosan célba érj.

Sárga: Levo Smart Control, Fehér: Analóg kerékpár
MasterMind
A MasterMind Turbo vezérlőegység, röviden TCU a motor agya. Az összes információ ezen keresztül fut át amit később elemezni is tudunk. Ezen felül lehetőve teszi a rásegítési szintek valós idejű beállítását és az éteren érkező frissítések feldolgozását, hogy a kerékpár napról napra jobb és jobb legyen. A Mission Controll alkamazással minden információ láthatóvá válik.
- Az éteren keresztüli frissítések biztosítják, hogy a Levo idővel jobb legyen
- A MasterMind TCU könnyen olvasható százalékban jeleníti meg a fennmaradó töltést
- A MicroTune lehetővé teszi a segítség szintjének menet közbeni beállítását 10% -os lépésekben
- A kijelző elrendezésének személyre szabása és 120 lehetséges konfiguráció
- Az „Élő fogyasztás” megtanít hatékonyabban pedálozni a hatótávolság maximalizálása érdekében
- A pulzus és a Rider Power érték az edzés magasabb szintre emeléséhez
- Nyomvonalas Gorilla Glass kijelző
- Integrált precíziós magasságkövetés
S-Sizing
Az S-méretezés fontos alapokon múlik - a rider méretén és stílusán is. Hat méretet különböztet meg a Specialized, amelyek mindegyike hasonló fejcsőhosszúsággal rendelkezik. A kisebb S-méretű kerékpárok fürgébbek lesznek a rövidebb Reach érték miatt, míg a nagyobb S-méretek fokozottabb stabilitást biztosítanak.
Az S-méret meghatározása nem nehéz feladat. Ha eddig M-es kerékpárt használtál akkor az S3 lesz az optimális választás. Ha lendületesebb túrákra vágysz, akkor válassz S2-t, ha pedig a stabilitás a fontos, akkor viszont az S4-et. A következő ábrán bemutatjuk, hogy három azonos magasságú felhasználó miért és milyen méretet választott.
Specifikáció
Vázszett | FACT 11m full carbon, 29″ front wheel, 27.5″ rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot |
Első villa | FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5″ tapered steerer, 160mm travel, Kashima |
Hátsó rugós tag | FOX FLOAT X2 Factory, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm, Kashima |
Motor | Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor |
Remote | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Akkumulátor | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Töltő | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
Hátsó Váltó | SRAM XX1 Eagle AXS |
Váltókar | SRAM Eagle AXS Rocker Paddle |
Hajtás | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel |
Hajtókar | Praxis Carbon M30, custom offset, 160mm |
Lánc | SRAM XX1 Eagle, 12-speed |
Kazetta | Sram XG-1299, 12-Speed, 10-52t |
Fék | Első: Magura MT7, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm rotor Hátsó: Magura MT7, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm rotor |
Kerékméret | Elöl: 29″ Hátul: 27,5″ |
Felni | Első: Traverse SL 29 Hátsó: Traverse SL 27.5 |
Gumik | Első: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″ Hátsó: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6″ |
Kormány | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm |
Kormányszár (stucni) | Deity, 35.0mm |
Markolat | Deity, Black |
Nyeregcső | RockShox Reverb AXS, 30.9, 1X remote, (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S6: 170mm) |
Nyereg | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails |
Méretek | S1 – S2 – S3 – S4 – S5 |
Értékelések
Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!
Még nincsenek értékelések.