OPEN MIN.D. vázszett

1 534 390 Ft — 3 900 

Egyedi, kedvezményes ajánlat: katt ide!

    Ajánlatkérés

    Ha kedvezőbb áron szeretnéd megvásárolni ezt a terméket, kérjük, írd meg nekünk szempontjaidat, és megnézzük, mit tehetünk!

    KÉRD EGYEDI AJÁNLATUNKAT!

    ASK FOR SPECIAL PRICE!

    Ha meg szeretnéd rendelni ezt a vázszettet, vagy egyedi kerékpárt szeretnél építtetni erre az országúti vázra, vedd fel velünk a kapcsolatot!

    Az OPEN az első MTB -s ONE+, majd a WI.DE gravel és az U.P., valamint U.P.P.E.R. szintén gravel vázszettet követően a rendkívül aprólékos és grammvadász országútis közönségnek lefejlesztette a MIN.D.-ot. Mondhatni teljes a paletta, de ki tudja, hol állnak meg?

    Rendelhető


    Mennyiség
    🇪🇺

    Ennek a terméknek az árát euróban is megadtuk, és a Te döntésed, hogy melyik pénznemben fizetsz érte. A megrendelés leadásakor a rendszerünk forinttal számol, ezért ha euróval fizetnél, kérjük, jelezd számunkra.

    Amennyiben nem látsz forintosított árat, kérjük, adj le egy rendelést, és felvesszük Veled a kapcsolatot.

    A legújabb OPEN MIN.D. magában hordozza a legmodernebb vázkészítési technológiát és a klasszikus formatervezést. Másképpen fogalmazva, választ ad arra a kérdésre, hogy miként lehet innovációval szemet gyönyörködtető esztétikumot egy kerékpárba csempészni.

    A gyártó rendkívül költői, mikor a MIN.D. bemutatását írja le. Szerintük (mármint az alapítók Andy Kessler és Gerard Vroomen) a kerékpározás öröme már az első pedálnyomástól kezdődik és a MIN.D. nyergében válik boldogsággá, érezve a könnyűségét, a váz kecsességét, ahogy az OPEN 4 színű logója rád mosolyog, majd elhalványul az első, majd a láncvillába.

    A MIN.D. egy olyan kerékpár, amely a teljesítmény és kényelem kombinációja. MIN.D.en egyes grammjának funkciója van. Végtelen és ismeretlen utak kerékpárja: ez a MIN.D. (MINimal Design), amely létezővé vált egy olyan országúti kerékpár képében, amit Andy Kessler és Gerard Vroomen álmodott és akart.

    OPEN MIN.D.

    Kényelem

    A tervezéskor a kényelem egy kulcsfontosságú kérdés volt, még akkor is, ha országúti vázról beszélünk. Nem utólagos alkatrészekkel, kiegészítőkkel, stb. akarták megoldani a komfortos üléspozíciót, hanem magával a vázgeometriával. A cél továbbra is a sportos és gyors tekerés volt, viszont ezt csupán a nyereg és kormány beállításával akarták elérni.

    Másodsorban a rossz utak gyilkolják leginkább a komfortérzetünket és itt nem csak a kövekre és kátyúkra gondolunk, hanem a folyamatos rázkódásra. Ezt részben ki lehet küszöbölni a kicsit nagyobb gumikkal, de maga a vázgeometria, üléspozíció és megfelelő felnik is sokban hozzájárulnak a biztosabb úttartáshoz, így a kényelmesebb tekeréshez -ami nem utolsó sorban több kilométer megtételére ösztönöz.

    OPEN MIN.D. Comfort

    Vázzal egybeöntött nyeregvázcső

    Az OPEN ezt „continous seattube”-nak írja, amit viszonylag nehéz lefordítani, de a lényeg, hogy a nyeregcső egybe van öntve a nyeregvázcsővel és ahhoz, hogy személyre tudjuk szabni a magasságát le kell vágni belőle és arra erősíteni a nyeregcső gallért, majd a sínt és nyerget. Szóval nem egy egyszerű történet, de annál jobban megéri, hogy mindig a legoptimálisabb üléspozícióban tudjuk hajtani.

    Az átmérője rendkívül kicsi, mindössze 25mm (30mm a minimum ahhoz, hogy egy 27,2mm-es nyergcsövet bele tudjunk rakni). Ez az átmérő teszi igazán kényelmessé a vázat, valamint biztosítja a folytonosságot. A nyeregcső gallér bilincse nagyon minimalista, szinte láthatatlan, 0-15mm között állítható. A saját, OPEN MOCT nyereg bilincs (Measure Once Cut Twice) állítható 15-35mm között, ami meg is könnyíti az eladást, ha később úgy gondolod, hogy megválnál a MIN.D.-tól (bár nem valószínű, hogy ilyen előfordulhat).

    OPEN MIN.D. nyeregváz cső

    Egyszerűség

    Furcsán hangozhat, hogy ilyen tulajdonságot emel ki az OPEN, mert rendkívül triviális, de ahogy fogalmaznak, „a legminimalistább design, ami lehetséges” alapon a MIN.D. egy végletekig letisztult országúti kerékpár, semmi több. Egyszerű, mert nem lehet több.

    OPEN MIN.D. blogpost

    R-TURN

    Az OPEN U-Turn volt az első olyan villa, amely flatmount fékre lett optimalizálva szakítva a standard adapterekkel, amelyek 140 és 160mm-es tárcsákat fogtak fel (hozzá kell tenni, hogy minden esetben 160mm-es tárcsákat kellene használni a nagyobb biztonság és kontroll érdekében). Az R-Turn ugyanezt a „Smartmount” direkt felfogatást használja átütő csavarokkal adapter nélkül. Az új formával és országúti kerékpárra optimalizálva az R-Turn a legkönnyebb villa, ami tárcsafék fogadására alkalmas.

    OPEN MIN.D. Fork

    További előnyök

    Alább a videó, ahol Andy Kessler röviden bemutatja a 4 évig tartó fejlesztés gyümölcsét. Nagy pillanat, amikor beérik egy ilyen, hosszan tartó tervezési munka és -ha lehet ezt mondani- megváltoztatja a kerékpárról kialakított képet:

    Specifikáció

     Váz súlya M-es méretben ±3%
    870g
    Villa súlya ±3%
    335g
    Méretek
    S/M/L/XL
    Színek
    Midnight kék és nyers, festésre-fényezésre előkészített szürke
    Nyers – RTP (Ready-to-paint) szín
    A lakkozás nem szükséges az UV védelem érdekében, de ajánlott a karcok és kopások ellen. Néhány vásárló kezeletlenül hagyja a vázszettet.
    Középrész típusa
    BB386EVO pressfit 86.5x46mm BB héj
    Ajánlott hajtások, szettek
    • Shimano, SRAM & Campagnolo 1 tárcsás
    • Shimano Di2
    • SRAM eTap
    • Campagnolo 2x EPS
    • Shimano 2 tárcsás, mechanikus (előzetes egyeztetés szükséges)

    (fontos ellenőrizni, mielőtt vágnánk a nyeregcsőből a nyeregcső gallér hosszát, hogy a Di2 váltó akkumulátora elférjen rajta biztosan)

    Első váltó kompatibilitás
    Kéttányéros rendszerrel is kompatibilis
    Hátsó átütő tengely
    142x12mm Carbon-Ti X-12
    Első átütő tengely
    100x12mm Carbon-Ti X-12
    Első tárcsafék tárcsájának mérete
    160mm (ez az egy méret kompatibilis)
    Első féktest felfogatása
    Smartmount 160 rendszer, adapterek nélkül, direkt mount
    Első fékcsavar mérete – SRAM
    2x 37mm „REAR” fékcsavarok 30mm-es “láncvillához” (SRAM part# 00.5318.005.008)
    Első fékcsavar mérete – Shimano
    2x 43.2mm “REAR” fékcsavarok 30mm-es “láncvillához” (Shimano part# Y8N208030)
    Első fékcsavar mérete – Campagnolo
    Campagnolo SuperRecord “140 mm REAR” tárcsához 1 csavaros, “20-24 mm hátsó mount-hoz” és 1 csavaros “25-29mm hátsó mount-hoz” direkt felfogatással az R-Turn villához
    Hátsó féktárcsa mérete
    160mm (ez az egy méret kompatibilis)
    Hátsó féktest felfogatása
    Smartmount 160 rendszer, adapterek nélkül, direkt mount
    Hátsó fékcsavar mérete – SRAM
    1x 27mm (SRAM part# 00.5318.005.004), 1x 32mm (SRAM part# 00.5318.005.006)
    Hátsó fékcsavar mérete – Shimano
    1x 33.2mm (part# Y8N208010), 1x 38.2mm (part# Y8N208020)
    Hátsó fékcsavar mérete – Campagnolo
    Campagnolo SuperRecord “140 mm REAR” tárcsához 1 csavaros 20-24 mm-es hátsó mounthoz és 1 csavaros “25-29mm-es hátsó mount-hoz
    MultiStop belső kábelvezető rendszer kompatibilitás
    Di2, eTap, EPS, 1x mechanikus (minden szettre)
    Kormánycsapágy
    Cane Creek Integrated IS42/28.6 | OPEN-custom Integrated IS47/38 (complete set part# CAA2011K)
    Nyeregcső
    Integrated mast 25mm BB to saddle
    Nyeregcső bilincs
    OPEN-custom nyereg bilincs micro-szorítóval 25mm-es nyeregcső gallérhoz 15mm-es állíthatósággal (MOCT üléscső bilics 15-35mm állíthatósággal külön elérhető)
    Nyeregcső sín
    Ritchey nyeregcső bilincs 7×7 és 7×9.6 mm-es oldalsó sínekkel
    Ajánlott táskák
    Scicon AeroComfort Road 3.0
    Görgő-kompatibilitás
    Részletes információ a termékoldalon érhető el.
    Összeszerelési útmutató
    Garancia
    Részletek az OPEN weboldalán
    A vázszett tartalma: kormánycsapágy, üléscső bilincs, nyeregcső bilincs, átűtő tengelyek, 2 darab hátsó váltófül, 2 darab MultiStops (Di2, eTap), kábel kicsúszás gátló, hangtompító szivacs a fékcsövekre, kulacstartó csavarok, leírás
    Vázszett ára (Euro)
    3 600 €

    Vázgeometria (gyártói oldalról)

    1. Estimates; for accuracy use stack/reach of your current gravel/road bike or a fit session.
    2. Maximum when using 5mm spacer, giving 10mm safety margin on top (30mm margin with MOCT seattube top clamp). Assuming 40mm rail-to-saddle deck (40-45mm is standard for most saddles).
    3. Standover to the top of the toptube directly above the BB (varies with tire size
    4. Normalized dimensions to compare to frames with standard (non-zero-offset) seattubes.
    SML
    rider height¹ (cm)160-171169-180178-191188-205
    BB-to-saddle rail max.2700740780820
    Saddle height max.2740780820860
    stack535560585610
    reach361373385397
    standover3743769792816
    headtube angle71°72.5°72.5°72.5°
    headtube length135158184210
    fork offset50505050
    seattube angle72.5°72.5°72.5°72.5°
    seattube angle (norm.4)74.0°73.5°73.5°73.5°
    toptube length530550569589
    toptube length (norm.4)515540559589
    BB drop73717171
    front center578584604623
    rear center405405405405
    wheelbase9719789981018

    A hivatalos, gyártói termékoldal itt érhető el.

    Értékelések

    Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!

    Még nincsenek értékelések.


    Mondd el a véleményed

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

    További információ

    Telefonos érdeklődés: +36 20 627 9274