OPEN WI.DE. extrém gravel vázszett

Ha meg szeretnéd rendelni ezt a vázszettet, vagy egyedi kerékpárt szeretnél építtetni erre a gravel vázra, vedd fel velünk a kapcsolatot!


Az OPEN legújabb gravel vázszettje a WI.DE. (Winding Detours), egytányéros hajtásra és akár 2,4-es terepgumik fogadására lett optimalizálva, így a kanyargós kitérők sem jelenthetnek akadályt, legyen szó akár technikás MTB terepről!

 

Szállítható: pár hét alatt


Mennyiség

Ejtett vezetésű alsó láncvillák

Az OPEN 2015-ben mutatta be az U.P. (Unbeaten Path) gravel vázszettet*, melynek ejtett hátsó láncvillája, lassan ipari standardá válik a gravel kerékpárok piacán. Ennek köszönhetően az OPEN U.P. 2,1-es MTB gumikkal is használható, amivel akár egyszerűbb hegyi ösvények is bevehetőek.

Az OPEN WI.DE. (Windig Detours), 27,5″-es kerékszetten akár 2,4-es gumiköpenyek fogadására is alkalmas, amit Andy és Gerard a duplán ejtett láncvillával valósítottak meg.

* A gravel vázszett egy olyan váz + villa kombináció, mely egyaránt alkalmas a szolidabb hegyikerékpározásra, murvás útfelületekre és az országúti viszonyokra.

Van hely bőven

Az OPEN specialitása, hogy műszaki megoldásokat keres arra, hogy a lehető legszélesebb gumiköpenyt, országúti geometriával és hajtással lehessen kombinálni.

A 650b kerékmérettel és jól beállított guminyomással a WI.DE. fürgén mozog az egyvonalas ösvényeken, csúszós gyökereken és a laza köves, sziklás terepek is biztonságosan kezelhetőek vele.

A 700c méretű kerékszettre szerelt országúti gumival a lendületes országúti túrák sincsenek kizárva. A gyártó 35-40mm széles gumikat ajánl, a legkomfortosabb útkezelés érdekében.

A legkeményebb kavicsos utakon is dinamikus haladás érhető el a 28-as gravel gumikkal, amiket egészen 46mm szélességig tud fogadni a vázszett.

Hová tűnt az első váltó?

A legtöbb U.P. és U.P. (P.E.R.) vásárló egytányéros rendszerrel használja a vázszetteket, ami bátorságot adott és a WI.DE. dedikáltan 1×10,11,12 hajtáshoz lett tervezve. Így a kistányér elhagyásával is helyet nyertek az OPEN-esek. A gyártó demo modelljei Sram Eagle AXS 1×12 vezeték nélküli elektromos rendszerrel lettek szerelve. Elöl egy 42 fogas Sram Force DUB egytányéros hajtókar, hátul egy 10-50-es kiosztású XX1 Eagle hátsó fogaskoszorú és egy XX1 AXS váltó felel a meghajtásért. A váltókarok az új Sram Force eTap AXS termékkörből származnak. A kábelek használata így az első és hátsó fékcsőre redukálódott a demo modelleken, amit elegáns megoldásnak tartunk.

Jól állja a sarat a U-TURN villa

A srácok az OPEN-nél, a 160 mm átmérőjű tárcsákat részesítik előnyben. Szerintük ez az arany középút a gravel kategóriában. Az első villa is a kategóriájában a legnagyobb sárférőhellyel rendelkezik és természetesen kompatibilis a fentebb listázott gumiméretekkel. A Smartmount fantázianévre keresztelt féktest rögzítési rendszer előnye, hogy nincs szükség adapterek használatára, így merevebb és könnyebb az első villa.

A több napos “bikepacking” túra sem jelenthet akadályt

Újdonság, hogy a két standard kulacstartó mellett az alsó vázcső talajra néző felén két rögzítési pontot is találunk. A fentebbi egy kulacstartó, míg a kerékhez közelebb eső, középrész alatti foglalatokra egy kulacs formájú szerszámtartó rögzíthető fel, aminek az elhelyezése tudatosan nem középre esik. Ennek az a szerepe, hogy a szerszámos doboz megfelelő távolságra lehessen az első lánckeréktől. A négy foglalat közül a két középsőt használva, egy nagyobb űrtartalmú kulacs fogadása is megoldott. A felső vázcsövön az U.P. modelleknél is ismert rögzítési pontok a WI.DE.-nál is megtalálhatóak, amikre váztáska szerelhető fel.

Mit találok a dobozban?

  • Kormánycsapágy
  • Üléscső bilincs
  • Átűtő tengelyek
  • 2 darab hátsó váltófül
  • 1 első váltőfül csavarokkal
  • 4 darab MultiStops (1x, 2x, Di2, eTap), kábel kicsúszás gátló
  • Hangtompító szivacs a fékcsövekre
  • Kulacstartó csavarok
  • Leírás

Specifikáció

Váz súlya, M-es méretben ±3%1 040g
Villa súlya ±3%390g
MéretekXS/S/M/L/XL
SzínSzürke matt/fénye mix, Nyers
Nyers – RTP (Ready-to-paint)
A lakkozás nem szükséges az UV védelem érdekében, de ajánlott a karcok és kopások ellen. Néhány vásárló kezeletlenül hagyja a vázszettet.
Középrész típusa
BB386EVO pressfit 86x46mm BB héj
Shimano hajtókar kompatibilitás
Mindegyik országúti
SRAM hajtókar kompatibilitás
Mindegyik GXP típusú oszágúti, mindegyik DUB standardú országúti és a BB30-as Force
Első váltó komatibilitás
nincs, csak egytányéros rendszerrel kompatibilis
Első tányér legkisebb fogszáma
38 fogas (flat & offset rings)
Első tányér legnagyobb fogszáma
46 fogas (flat ring), 42 fogas (SRAM offset ring)
Első átütő tengely
100x12mm superlight Carbon-Ti X-12
Hátsó átütő tengely
142x12mm superlight Carbon-Ti X-12
Első féktárcsa mérete
csak 160mm
Első féktest felfogatási módja
Smartmount 160 rendszer, adapterek nélkül, direkt mount
Első fék csavar méret SRAM
37mm
Első fék csavar méret Shimano
43mm
Hátsó féktárcsa mérete
csak 160mm
Hátsó féktest felfogatási módja
Smartmount 160 rendszer, adapterek nélkül, direkt mount
Hátsó fék csavar méret SRAM
1x 27mm, 1x 32mm
Hátsó fék csavar méret Shimano
1x 33mm, 1x 38mm
Kábelvezető nyílás adapterei
Mechanikus 1x, Di2, eTap
Kormánycsapágy
Integrált IS42/28.6 | IS52/40
Nyeregcső
27.2mm átmérő, zero-offset
Kulacstartó
Nyeregvázcső, alsóvázcső, alsó vázcső alsó fele, középrész alatt
Összeszerelési útmutató
Garancia
A vázszett tartalma: Kormánycsapágy, üléscső bilincs, átűtő tengelyek, 2 darab hátsó váltófül, 3 darab MultiStops (1x, Di2, eTap), kábel kicsúszás gátló, hangtompító szivacs a fékcsövekre, kulacstartó csavarok, leírás

További információk

Gyártói termékoldal

Telefonos érdeklődés: +36 20 627 9274