webshop menü

Scott Spark RC Team Black Bike 2024

1 958 390 Ft4 999.00 

Egyedi, kedvezményes ajánlat: katt ide!

    Ajánlatkérés

    Ha kedvezőbb áron szeretnéd megvásárolni ezt a terméket, kérjük, írd meg nekünk szempontjaidat, és megnézzük, mit tehetünk!

    Készletről elérhető modellek

    • M1 958 390 Ft
    • L1 958 390 Ft
    Vásárlás helyett tartósan bérelnéd vagy lízingelnéd a kerékpárt? Kattints ide!

    Főbb jellemzők:

    • Spark RC Carbon HMF váz
    • FOX 34 SC Float Perf. 120mm első teleszkóp
    • FOX Nude 5 EVOL, 120mm, TwinLoc
    • Shimano XT 12 sebességes váltórendszer
    • Shimano XT tárcsafék
    • Maxxis Rekon Race Foldable gumik

    Bármelyik Scott Spark modellel kapcsolatban keress minket a sport@appsolute.hu email címen vagy a +36206279274 telefonszámon.

    Ha meg szeretnéd védeni kerékpárodat a karcoktól, olvasd el bejegyzésünket a a kerékpárfóliázásról!

    Méret

    Kerékpár fóliázás

    Ha Te is úgy gondolod, hogy szeretnéd megvédeni kerékpárod szépségét és értékét is, akkor kérj tőlünk ajánlatot az általad választott eszköz fóliázására!


    Mennyiség
    🇪🇺

    Ennek a terméknek az árát euróban is megadtuk, és a Te döntésed, hogy melyik pénznemben fizetsz érte. A megrendelés leadásakor a rendszerünk forinttal számol, ezért ha euróval fizetnél, kérjük, jelezd számunkra.

    Amennyiben nem látsz forintosított árat, kérjük, adj le egy rendelést, és felvesszük Veled a kapcsolatot.

    Scott Spark RC Team

    A Scott Spark RC Team tökéletes egyensúlyt teremt a legmagasabb minőségű karbontechnológia, eddig soha nem látott integrációs szintek és a megfelelő mennyiségű „titkos összetevő” között. A cél az volt, hogy ezt a kerékpárt még gyorsabbá tegyék, hegynek felfelé és lefelé egyaránt. Növelve az úttartást, tökéletesítve a geometriát, és felhasználva a világ legjobb versenyzőinek visszajelzéseit, létrehozták minden idők legjobb terepverseny kerékpárját. Ha azt gondolod, hogy a gyorsaság az igazi móka, akkor imádni fogod ezt a bringát!

    EVO-LAP technológia

    Az anyagok megfelelő kiválasztásával a váz létrehozásának nyolcvan százaléka elvégezhető. Azonban a megmaradt húsz százalék igényli a legtöbb erőfeszítést. Ezért a piacvezető szénszálak kiválasztása után következik az adott eszközök intenzív használata, például a FEA (véges elemzés) szoftver, hogy leképezzék a szénrétegelést.

    Az FEA szoftverrel képesek különböző erőket szimulálni a váz virtuális modelljén, és ennek megfelelően módosítani a váz szerkezetét. Az FEA szoftver lehetővé teszi , hogy teljes virtuális prototípusokat hozzanak létre, amelyekbe beépítjük az összes fizikai jelenséget, amelyek a valós környezetben előfordulnak.

    Az Evo-Lap technológiával modellezik a vázat a felület optimalizálása érdekében, szimulálják a különböző réteg elrendezéseket, megfigyelik a különböző konfigurációk használatának eredményeit, és tesztelik a stressz eloszlást a váz különböző részein. Ennek köszönhetően alaposan optimalizálták a szénrétegeket a váz minden részén. Amikor az alkatrészeket összeillesztették az első prototípusokban, az eredmény egy szuper könnyű és kompakt váz volt anélkül, hogy feláldozták volna a merevséget, kényelmet vagy ütésállóságot.

    Állítható fejszög

    Az új Sparkkal a fej szögét 0,6 fokkal lazábbra vagy meredekebbre állíthatod. Ezt a kábelek elvágása vagy a fékek légtelenítése nélkül lehet megtenni. Mindössze annyit kell tenni, hogy szétszereled a kormányt, 180 fokban elforgatod a fejidom csészéket, és újra összeszereled.

    Könnyű hozzáférés a lengéscsillapítóhoz

    A lengéscsillapítóhoz való hozzáférés a fenéktartó területén keresztül egy nyíláson keresztül történik. Ez megkönnyíti a lengéscsillapítás, a kompresszió és a lengéscsillapító nyomás beállítását, valamint a TwinLoc felfüggesztési rendszer kábelének beszerelését vagy cseréjét.

    Szabadalmaztatott integrált felfüggesztési rendszer

    Az integrált lengéscsillapító platform lehetővé teszi a Scott Spark RC Team felfüggesztési jellemzői finomítását a súly feláldozása nélkül. Amikor ilyen szintű kerékpárokkal dolgozunk, gyakran a marginális nyereség fogalma válik egyre fontosabbá.

    Egy rugóstag optimális teljesítménye érdekében az erőátvitelnek a lehető legközvetlenebbnek kell lennie. Amit el akarunk kerülni, azok a nem hatékony irányú mozgások, más szóval az oldalirányú mozgások (a menetirányhoz képest oldalirányúak), ahogy a lengéscsillapító összenyomódik.

    Egy integrált lengéscsillapítóval ezt több szempontból is javíthatjuk. Először is, a lengéscsillapító körüli vázszerkezetet és a tengelycsapágy rögzítését sokkal merevebbre lehet tervezni, ami csökkenti a mozgást és elősegíti a hatékonyabb erőátvitelt. Sokkal nagyobb csapágyakat tudunk a nyeregcsőcsapágyhoz is hozzáadni, ami tovább erősíti ezt a területet, és csökkenti a felesleges mozgást. Az integrált felfüggesztési technológia segít abban is, hogy alacsonyabbra helyezett lengéscsillapítóval rendelkező vázakat tervezzenek, ami csökkenti a súlypontot. Ennek eredményeképpen a kerékpár jobb kezelhetőséget és stabilabb, bizalomgerjesztőbb utazást biztosít a végfelhasználó számára.

    Bár ezek külön-külön apró fejlesztéseknek tűnhetnek, a részek összessége hatékonyabb lengéscsillapító teljesítményt eredményez. Ráadásul a lengéscsillapító teljesen védve van az idegen elemektől. Esős verseny? Nem probléma, a lengéscsillapító ettől függetlenül továbbra is a legjobb teljesítményt nyújtja.

    Hátsó tengely szerszám

    A hátsó tengelyhez való szerszám évek óta alapdarab a kerékpárjainkon, most jobb, mint valaha. T25-ös, T30-as és 6-os imbuszkulccsal rendelkezik egyben. Ezzel a három lehetőséggel beállíthatod az összes forgáspont hardvert és szinte minden mást, ami a kerékpáron beállítható.

    Egykaros felfüggesztés

    Egy teljes felfüggesztésű kerékpár soha nem lesz sikeres jó felfüggesztés nélkül. A Spark felfüggesztési elrendezése nagyon sajátos és bevált kinematikával és kevesebb rugózatlan tömeggel rendelkezik. A nyeregcsőben használt flexibilis tengely ideális megoldás ebben az utazási tartományban lévő kerékpárokhoz. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy egy nagyon könnyű rendszert tartsunk fenn, miközben optimális felfüggesztési teljesítményt biztosítunk.

    Nude felfüggesztési technológia

    A NUDE technológiával ellátott lengéscsillapítók már majdnem két évtizede fontos részét képezik a SCOTT teljes felfüggesztésű kerékpároknak. Szoros együttműködésben dolgoznak felfüggesztési partnerekkel, hogy folyamatosan fejlesszék ezt a technológiát, így akár a legmagasabb szintű Világkupa-versenyeken veszel részt, vagy egy hosszú napot töltesz a hegyekben, mindig a legjobb támogatást kapod.

    Twinlock felfüggesztési rendszer

    A TwinLoc segítségével a versenyző hatékonyan tudja vezérelni a teljes vázat, a villát és a rugóstagot, mint egy rendszert. Miért fontos ez? Egy 150 mm-es rugóúttal rendelkező kerékpárnak, megfelelően beállítva, nagyobb a rugóútja, mint egy 130 mm-esnek. Ez a plusz rugóút teszi élvezetesebbé a vezetést és hatékonyabbá a lejtőkön, de a nagyobb rugóút túlméretezett hatással van a kerékpár geometriájára és a mászási teljesítményre. Ez az a pont, ahol a TwinLoc számít.

    A TwinLoc többféleképpen segít kezelni a megereszkedési hatást. Míg a legtöbb rendszer csak az alacsony sebességű kompressziót növeli a pedálozás hatékonyságának növelése érdekében, a TwinLoc lehetővé teszi, hogy ne csak a kompressziós csillapítást, hanem a rugógörbét is változtassuk, dinamikusan megváltoztatva a kerékpár geometriáját. Trail üzemmódban a rugóstag nemcsak feszesebb, hanem dinamikusan kevesebb rugóútja is van. A kerékpár magasabbra ül, megtartja a meredek ülésszöget az emelkedőkön, és agilisabbá válik. Egy harmadik, teljes lockout üzemmódot is elérhető, hogy a lehető leghatékonyabban menjen felfelé.

    Ezek az egyedi beállítások optimalizálják a mászó geometriát, még a hosszabb rugóúttal rendelkező kerékpárok esetében is. Kiküszöbölhetjük a „hosszú rugóút hatását”, amely csökkentheti a pedálozás hatékonyságát, de nem fosztunk meg a teljes, 150 mm-es rugóút élvezetétől, amikor lefelé veszed az irányt. A versenykörülményektől kezdve az ebédszüneti tekerésen át a munka utáni túrázásig, az, hogy egy karnyomással tudsz üzemmódról üzemmódra váltani a pálya profiljától függően, a gyorsabb tekerés és a jó időtöltés szempontjából kiemelkedő fontosságú.

    Scott Spark RC bemutatója:

     

     

    A termék gyártói oldala: https://www.scott-sports.com/global/en/product/scott-spark-rc-team-black-bike?article=290106006

     

     

    VázszettSpark RC Carbon HMF
    Integrated Suspension Technology
    Flex Pivot / Adjustable head angle
    Syncros Cable Integration System
    BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
    VillaFOX 34 SC Float Performance Air Grip
    3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / 44mm offset / tapered steerer
    Reb. Adj. / Lockout / 120mm travel
    Hátsó legéscsillapítóFOX NUDE 5 EVOL Trunnion
    SCOTT custom w. travel / geo adj.
    3 modes: Lockout-Traction Control-Descend
    DPS / Reb. Adj. / Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
    Hátsó váltóShimano XT RD-M8100 SGS
    Shadow Plus / 12 Speed
    VáltókarShimano XT SL-M8100-IR / Rapidfire Plus
    Ispec EV clamp
    HajtókarShimano XT FC-M8120-1 / Hollowtech 2
    32T
    BB SetShimano SM-BB71-41A / shell 41x92mm
    KazettaShimano SLX CS-M7100-12 / 10-51 T
    LáncShimano SLX CN-M7100
    FékShimano XT M8100 Disc
    RotorShimano SM-RT66 / 6 Bolt / 180/F and 160/R
    KormánySyncros Fraser 2.0 XC Alloy 6061 D.B.
    Flat Bar / 8° / 740mm
    Syncros Performance XC lock-on grips
    Kormányszár (Stucni)Syncros XC 2.0
    Syncros Cable Integration System
    -12° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8″
    NyeregcsőSyncros Duncan 2.0 / 10mm offset
    31.6x400mm
    NyeregSyncros Belcarra Regular 2.0
    CRMO rails
    KormánycsapágySyncros – Acros Angle adjust & Cable Routing HS System
    +-0.6° head angle adjustment
    ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
    KerékszettSyncros Silverton 2.5-30 6 Bolt
    F: 15x110mm, R: 12x148mm
    30mm Tubeless ready rim / 28H / Micro Spline
    Syncros Axle w/Removable Lever
    with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
    Első gumiMaxxis Rekon Race / 29×2.4″ / 60TPI Foldable Bead
    Tubeless Ready / EXO
    Hátsó gumi
    Maxxis Rekon Race / 29×2.4″ / 60TPI Foldable Bead
    Tubeless Ready / EXO
    Súly11,7 kg

     

     

    Értékelések

    Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!

    Még nincsenek értékelések.


    Mondd el a véleményed

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

    További információ

    Nem: Uniszex
    Hajtás típusa: Lánchajtás
    Cikkszám: N/A Kategória: Címkék: , , Márka:

    Telefonos érdeklődés: +36 20 627 9274