Scott Spark RC Team White Bike 2024
Original price was: 1 999 990 Ft.1 749 990 FtCurrent price is: 1 749 990 Ft.
Készletről elérhető modellek
- M – Original price was: 1 999 990 Ft.1 749 990 FtCurrent price is: 1 749 990 Ft.
- L – Original price was: 1 999 990 Ft.1 749 990 FtCurrent price is: 1 749 990 Ft.
Főbb jellemzők:
- Spark RC Carbon HMF váz
- FOX 34 SC Float Perf. 120mm első teleszkóp
- FOX Nude 5 EVOL, 120mm, TwinLoc
- Shimano XT 12 sebességes váltórendszer
- Shimano XT tárcsafék
- Maxxis Rekon Race Foldable gumik
Bármelyik Scott Spark modellel kapcsolatban keress minket a sport@appsolute.hu email címen vagy a +36206279274 telefonszámon.
Ha meg szeretnéd védeni kerékpárodat a karcoktól, olvasd el bejegyzésünket a a kerékpárfóliázásról!
Ennek a terméknek az árát euróban is megadtuk, és a Te döntésed, hogy melyik pénznemben fizetsz érte. A megrendelés leadásakor a rendszerünk forinttal számol, ezért ha euróval fizetnél, kérjük, jelezd számunkra.
Amennyiben nem látsz forintosított árat, kérjük, adj le egy rendelést, és felvesszük Veled a kapcsolatot.
Scott Spark RC Team
A Scott Spark RC Team tökéletes egyensúlyt teremt a legmagasabb minőségű karbontechnológia, eddig soha nem látott integrációs szintek és a megfelelő mennyiségű „titkos összetevő” között. A cél az volt, hogy ezt a kerékpárt még gyorsabbá tegyék, hegynek felfelé és lefelé egyaránt. Növelve az úttartást, tökéletesítve a geometriát, és felhasználva a világ legjobb versenyzőinek visszajelzéseit, létrehozták minden idők legjobb terepverseny kerékpárját. Ha azt gondolod, hogy a gyorsaság az igazi móka, akkor imádni fogod ezt a bringát!
EVO-LAP technológia
Az anyagok megfelelő kiválasztásával a váz létrehozásának nyolcvan százaléka elvégezhető. Azonban a megmaradt húsz százalék igényli a legtöbb erőfeszítést. Ezért a piacvezető szénszálak kiválasztása után következik az adott eszközök intenzív használata, például a FEA (véges elemzés) szoftver, hogy leképezzék a szénrétegelést.
Az FEA szoftverrel képesek különböző erőket szimulálni a váz virtuális modelljén, és ennek megfelelően módosítani a váz szerkezetét. Az FEA szoftver lehetővé teszi , hogy teljes virtuális prototípusokat hozzanak létre, amelyekbe beépítjük az összes fizikai jelenséget, amelyek a valós környezetben előfordulnak.
Az Evo-Lap technológiával modellezik a vázat a felület optimalizálása érdekében, szimulálják a különböző réteg elrendezéseket, megfigyelik a különböző konfigurációk használatának eredményeit, és tesztelik a stressz eloszlást a váz különböző részein. Ennek köszönhetően alaposan optimalizálták a szénrétegeket a váz minden részén. Amikor az alkatrészeket összeillesztették az első prototípusokban, az eredmény egy szuper könnyű és kompakt váz volt anélkül, hogy feláldozták volna a merevséget, kényelmet vagy ütésállóságot.
Állítható fejszög
Az új Sparkkal a fej szögét 0,6 fokkal lazábbra vagy meredekebbre állíthatod. Ezt a kábelek elvágása vagy a fékek légtelenítése nélkül lehet megtenni. Mindössze annyit kell tenni, hogy szétszereled a kormányt, 180 fokban elforgatod a fejidom csészéket, és újra összeszereled.
Könnyű hozzáférés a lengéscsillapítóhoz
A lengéscsillapítóhoz való hozzáférés a fenéktartó területén keresztül egy nyíláson keresztül történik. Ez megkönnyíti a lengéscsillapítás, a kompresszió és a lengéscsillapító nyomás beállítását, valamint a TwinLoc felfüggesztési rendszer kábelének beszerelését vagy cseréjét.
Szabadalmaztatott integrált felfüggesztési rendszer
Az integrált lengéscsillapító platform lehetővé teszi a Scott Spark RC Team felfüggesztési jellemzői finomítását a súly feláldozása nélkül. Amikor ilyen szintű kerékpárokkal dolgozunk, gyakran a marginális nyereség fogalma válik egyre fontosabbá.
Egy rugóstag optimális teljesítménye érdekében az erőátvitelnek a lehető legközvetlenebbnek kell lennie. Amit el akarunk kerülni, azok a nem hatékony irányú mozgások, más szóval az oldalirányú mozgások (a menetirányhoz képest oldalirányúak), ahogy a lengéscsillapító összenyomódik.
Egy integrált lengéscsillapítóval ezt több szempontból is javíthatjuk. Először is, a lengéscsillapító körüli vázszerkezetet és a tengelycsapágy rögzítését sokkal merevebbre lehet tervezni, ami csökkenti a mozgást és elősegíti a hatékonyabb erőátvitelt. Sokkal nagyobb csapágyakat tudunk a nyeregcsőcsapágyhoz is hozzáadni, ami tovább erősíti ezt a területet, és csökkenti a felesleges mozgást. Az integrált felfüggesztési technológia segít abban is, hogy alacsonyabbra helyezett lengéscsillapítóval rendelkező vázakat tervezzenek, ami csökkenti a súlypontot. Ennek eredményeképpen a kerékpár jobb kezelhetőséget és stabilabb, bizalomgerjesztőbb utazást biztosít a végfelhasználó számára.
Bár ezek külön-külön apró fejlesztéseknek tűnhetnek, a részek összessége hatékonyabb lengéscsillapító teljesítményt eredményez. Ráadásul a lengéscsillapító teljesen védve van az idegen elemektől. Esős verseny? Nem probléma, a lengéscsillapító ettől függetlenül továbbra is a legjobb teljesítményt nyújtja.
Hátsó tengely szerszám
A hátsó tengelyhez való szerszám évek óta alapdarab a kerékpárjainkon, most jobb, mint valaha. T25-ös, T30-as és 6-os imbuszkulccsal rendelkezik egyben. Ezzel a három lehetőséggel beállíthatod az összes forgáspont hardvert és szinte minden mást, ami a kerékpáron beállítható.
Egykaros felfüggesztés
Egy teljes felfüggesztésű kerékpár soha nem lesz sikeres jó felfüggesztés nélkül. A Spark felfüggesztési elrendezése nagyon sajátos és bevált kinematikával és kevesebb rugózatlan tömeggel rendelkezik. A nyeregcsőben használt flexibilis tengely ideális megoldás ebben az utazási tartományban lévő kerékpárokhoz. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy egy nagyon könnyű rendszert tartsunk fenn, miközben optimális felfüggesztési teljesítményt biztosítunk.
Nude felfüggesztési technológia
A NUDE technológiával ellátott lengéscsillapítók már majdnem két évtizede fontos részét képezik a SCOTT teljes felfüggesztésű kerékpároknak. Szoros együttműködésben dolgoznak felfüggesztési partnerekkel, hogy folyamatosan fejlesszék ezt a technológiát, így akár a legmagasabb szintű Világkupa-versenyeken veszel részt, vagy egy hosszú napot töltesz a hegyekben, mindig a legjobb támogatást kapod.
Twinlock felfüggesztési rendszer
A TwinLoc segítségével a versenyző hatékonyan tudja vezérelni a teljes vázat, a villát és a rugóstagot, mint egy rendszert. Miért fontos ez? Egy 150 mm-es rugóúttal rendelkező kerékpárnak, megfelelően beállítva, nagyobb a rugóútja, mint egy 130 mm-esnek. Ez a plusz rugóút teszi élvezetesebbé a vezetést és hatékonyabbá a lejtőkön, de a nagyobb rugóút túlméretezett hatással van a kerékpár geometriájára és a mászási teljesítményre. Ez az a pont, ahol a TwinLoc számít.
A TwinLoc többféleképpen segít kezelni a megereszkedési hatást. Míg a legtöbb rendszer csak az alacsony sebességű kompressziót növeli a pedálozás hatékonyságának növelése érdekében, a TwinLoc lehetővé teszi, hogy ne csak a kompressziós csillapítást, hanem a rugógörbét is változtassuk, dinamikusan megváltoztatva a kerékpár geometriáját. Trail üzemmódban a rugóstag nemcsak feszesebb, hanem dinamikusan kevesebb rugóútja is van. A kerékpár magasabbra ül, megtartja a meredek ülésszöget az emelkedőkön, és agilisabbá válik. Egy harmadik, teljes lockout üzemmódot is elérhető, hogy a lehető leghatékonyabban menjen felfelé.
Ezek az egyedi beállítások optimalizálják a mászó geometriát, még a hosszabb rugóúttal rendelkező kerékpárok esetében is. Kiküszöbölhetjük a „hosszú rugóút hatását”, amely csökkentheti a pedálozás hatékonyságát, de nem fosztunk meg a teljes, 150 mm-es rugóút élvezetétől, amikor lefelé veszed az irányt. A versenykörülményektől kezdve az ebédszüneti tekerésen át a munka utáni túrázásig, az, hogy egy karnyomással tudsz üzemmódról üzemmódra váltani a pálya profiljától függően, a gyorsabb tekerés és a jó időtöltés szempontjából kiemelkedő fontosságú.
Scott Spark RC bemutatója:
A termék gyártói oldala: https://www.scott-sports.com/nl/en/product/scott-spark-rc-team-white-bike
Vázszett | Spark RC Carbon HMF Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
Villa | FOX 34 SC Float Performance Air Grip 3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / 44mm offset / tapered steerer Reb. Adj. / Lockout / 120mm travel |
Hátsó legéscsillapító | FOX NUDE 5 EVOL Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend DPS / Reb. Adj. / Travel 120-80-Lockout / T165X45mm |
Hátsó váltó | Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 Speed |
Váltókar | Shimano XT SL-M8100-IR / Rapidfire Plus Ispec EV clamp |
Hajtókar | Shimano XT FC-M8120-1 / Hollowtech 2 32T |
BB Set | Shimano SM-BB71-41A / shell 41x92mm |
Kazetta | Shimano SLX CS-M7100-12 / 10-51 T |
Lánc | Shimano SLX CN-M7100 |
Fék | Shimano XT M8100 Disc |
Rotor | Shimano SM-RT66 / 6 Bolt / 180/F and 160/R |
Kormány | Syncros Fraser 2.0 XC Alloy 6061 D.B. Flat Bar / 8° / 740mm Syncros Performance XC lock-on grips |
Kormányszár (Stucni) | Syncros XC 2.0 Syncros Cable Integration System -12° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8″ |
Nyeregcső | Syncros Duncan 2.0 / 10mm offset 31.6x400mm |
Nyereg | Syncros Belcarra Regular 2.0 CRMO rails |
Kormánycsapágy | Syncros – Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Kerékszett | Syncros Silverton 2.5-30 6 Bolt F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim / 28H / Micro Spline Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools |
Első gumi | Maxxis Rekon Race / 29×2.4″ / 60TPI Foldable Bead Tubeless Ready / EXO |
Hátsó gumi | Maxxis Rekon Race / 29×2.4″ / 60TPI Foldable Bead Tubeless Ready / EXO |
Súly | 11,7 kg |
Értékelések
Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!
Még nincsenek értékelések.