Specialized Turbo Levo Comp Alloy
2 249 990 Ft – 2 399 990 Ft
Készletről elérhető modellek
- Flo Red / Black, S3 – Original price was: 2 870 000 Ft.2 249 990 FtCurrent price is: 2 249 990 Ft.
A vadonatúj Levo egy 40 éves történet kiteljesedése. A Specialized tervezőasztalán megannyi munkaóra után megszületett a világ legjobb elektromos hegyi kerékpárja. Mi biztosra mondhatjuk, csalódni nem lehet benne. Az új Levo méretezési reformja nem fog kifejezetten bekategorizálni egy méretbe. Szinte teljes szabadságod lehet a méretválasztás terén. Azt hogy melyik méretre lesz szükséged azt a következő linkre kattintva tudhatod meg.
Specialized Turbo Levo Comp Alloy
Földöntúli élmények
A vadonatúj Turbo Levo Comp Alloy minden tekintetben a hasonló társai fölé emeli a Specialized márkát. Az egyedi hangolású hátsó felfüggesztést és állítható geometriát kínáló kerékpár olyan vezetési élményt nyújt, amit eddig még nem tapasztalhattál meg. A Turbo Full Power 2.2 motor házassága a Specialized Turbo (TCU) vezérlőegységgel, biztosítja, hogy játszi könnyedséggel és a legkisebb erőfeszítéssel hódíthasd meg a legdurvább terepeket is.
Két kerékkel
A Levo az egyik legmeghatározóbb eMTB a jelenlegi piacon. Az egyedi kialakításában nagy szerepet vállalt a dedikált vegyes kerékméret. A hátul lévő kisebb, 27,5 hüvelykes kerék lehetővé teszi, hogy rövid lánckerékekkel játékosabb futást érj el, míg a 29 hüvelykes első kerék mindent akadályt elhárít ami az útjába kerül.
Levo geometria
A Specialized tervező asztalán az egyik, ha nem a legfontosabb szempont az volt, hogy a kerékpár és lovasa egybe tudjanak olvadni, és ezáltal érezzék egymást és a környezet minden változását. A váz geometriájának állíthatósága lehetővé teszi hogy minden helyzetben megtaláld a számodra legmegfelelőbb beállítást.
Mit is jelent ez?
A fejcső szöge 63 és 65,5 fok között állítható, míg az alsó konzol magassága gyorsan és egyszerűen 7 mm-rel felfelé vagy lefelé mozgatható. Legyen szó könnyű pályákról vagy nagyon durva sziklás terepekről, a megfelelő beállítás mindig veled lesz.
Felfüggesztés
A Turbo Levo Comp Alloy első villáját 160 mm-es rugóútra képes FOX Rhythm 36 teleszkóppal látták el, míg hátulra egy 150 mm-t mozgó, szintén FOX márkájú tagot helyeztek. S1 méret esetén FOX DPS Performance Series, S2 – S6 méretnél pedig FOX FLOAT X Performance Lásd később a specifikációnál. Stabilan haladhatsz át bármiféle akadályon, kis gödröktől kezdve a hatalmas árkokig.
Motor(os) teljesítmény
Az új Turbo Levo Comp Alloy kategóriájában a legerősebb kerékpár címet birtokolhatja magának az 565 watt csúcsteljesítménnyel és 90 Nm nyomatékkal rendelkező motornak köszönhetően. A nagy erő nagy felelősséggel jár. Nem mindegy milyen módon használja ki a kerékpár. Persze a Levo-ba szerelt vezérlővel ez sem lesz kihívás. Olyan simán adja le nyomatékot, hogy laza, meredek terepen is meg tudjon tapadni, ahol más kerékpárok kiforognak. A durvább terepekre kanyarodva, ahol a legtöbb kerékpár megköveteli, hogy kiáljj a nyeregből és erősen megtaposd a pedálokat, ott a Levo teljesítményoptimalizálása lehetővé teszi, hogy ülve vedd ezeket az akadályokat.
Felépítés
A Turbo Levo Comp Alloy egyedi Turbo Full power 2.2 motorja megbízható és hosszan tartó erőt szolgáltat amivel minden célt el tudsz majd érni amit kitűzöl magad el.
- Egyéni hangolású motor az optimális nyomaték és teljesítmény érdekében
- Erős és strapabíró szíj a megbízható és hosszútávú áramellátáshoz
- A Specialized TCU szoftver finomhangolja a hatékonyságot és a teljesítmény a túra során
- Az új töltőnyílás, kettős tömítésekkel ellátva, hogy az idójárás ne tegyen kárt a készülék motorjában
Akkumulátor
A Turbo Levo Comp Alloy 500Wh-ás akkumulátora minden várakozást felülmúl. Minden eddiginél messzebbre juthatsz el, az intelligens vezérlés biztosítja azt, hogy ne fogyjon el a szufla. Az előre beállítható túra hossza vagy ideje alapján számolja ki a szükséges rásegítési szintet, hogy biztosan célba érj.
Specialized TCU
A Specialized Turbo vezérlőegység, röviden TCU a motor agya. Az összes információ ezen keresztül fut át amit később elemezni is tudunk. Ezen felül lehetőve teszi a rásegítési szintek valós idejű beállítását és az éteren érkező frissítések feldolgozását, hogy a kerékpár napról napra jobb és jobb legyen.
S-Sizing
Az S-méretezés fontos alapokon múlik - a rider méretén és stílusán is. Hat méretet különböztet meg a Specialized, amelyek mindegyike hasonló fejcsőhosszúsággal rendelkezik. A kisebb S-méretű kerékpárok fürgébbek lesznek a rövidebb Reach érték miatt, míg a nagyobb S-méretek fokozottabb stabilitást biztosítanak.
Az S-méret meghatározása nem nehéz feladat. Ha eddig M-es kerékpárt használtál akkor az S3 lesz az optimális választás. Ha lendületesebb túrákra vágysz, akkor válassz S2-t, ha pedig a stabilitás a fontos, akkor viszont az S4-et. A következő ábrán bemutatjuk, hogy három azonos magasságú felhasználó miért és milyen méretet választott.
Specifikáció
Vázszett | Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing |
Első villa | Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
Hátsó rugós tag | S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm |
Motor | Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor |
Remote | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Akkumulátor | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Töltő | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
Hátsó Váltó | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Váltókar | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Hajtás | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
Hajtókar | Praxis forged M30, custom offset, 160mm |
Lánc | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Kazetta | SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Fék | Első: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm Hátsó: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Kerékméret | Elöl: 29″ Hátul: 27,5″ |
Felni | Első: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready Hátsó: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Gumik | Első: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″ Hátsó: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6″ |
Kormány | Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep |
Kormányszár (stucni) | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Markolat | Specialized Trail Grips |
Nyeregcső | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
Nyereg | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Súly | – |
Méretek | S1 – S2 – S3 – S4 – S5 – S6 |
Értékelések
Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!
Még nincsenek értékelések.