Maxxis Dissector 29×2.60 WT TR EXO+ 3C MaxxTerra
24 990 Ft
Maxxis Dissector 29×2.60” WT EXO+ TR 3C MaxxTerra hajtogatható gumiabroncs
Troy Brosnan, az ausztrál DH-sztár jellegzetes abroncsa. A Maxxis Dissector az alacsony gördülési ellenállás és a legjobb kanyartapadás optimális kombinációjára lett tervezve. Ez a sokoldalú gumiabroncs ezért tulajdonképpen hátsó abroncs, de elöl vagy mindkét keréken is használható, a felülettől függően.
Troy Brosnan a gumiabroncsok egyszarvúját szerette volna megalkotni. Egy olyan gumiabroncsot, amely őrülten gyorsan gurul, pontosan marja a kanyarokat, és ennek megfelelően jól lassít, ha szükséges. Ehhez a Rekon, a Minion DHF és a HighRoller II futófelületi mintázatát vették alapul, amelyet Troy-al szoros együttműködésben terveztek meg a 2018-as világbajnoki szezon során.
Raktáron frissítés
A termék jellemzői – Maxxis Dissector WT
Használat: All Mountain, Enduro
Méret: 29×2.60
ETRTO: 66-622
Típus: Hajtogatható
Változat: EXO+ TR
Összetétel: 3C MaxxTerra
Burkolat: 60 TPI
Súly
1115g (Gyártói információ)
3C Maxx Terra
Közepes keverékkonfiguráció, amelyet válogatott hegyi abroncsokban használnak. A 3C MaxxTerra lágyabb és nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, ugyanakkor jobb kopást és kisebb gördülési ellenállást biztosít, mint a MaxxGrip.
EXO+ Védelem
A korábbi EXO+ konstrukció alapja a SilkShield és EXO defektvédő rétegekkel megerősített 120 TPI-s váz volt. Az új EXO+ konstrukció egy 60 TPI-s, új kopásálló gumival bevont vázra épül. Az oldalfalakon egy újonnan gumírozott EXO defektvédő réteg található, és egy rövid butilbetétet építettek be a perem fölé. Míg a korábbi EXO+ technológia nagyobb defektvédelemmel rendelkezett, mint az EXO, az új EXO+ technológia már majdnem kétszer nagyobb defektvédelmet, így nagyjából az EXO és a DD közé helyezi – modelltől függően mindössze 1-5%-os súlytöbblet mellett. Ez sok kerékpáros számára jelentős hozzáadott értéket jelenthet. Az új konstrukció gördülési viselkedése nagyon hasonló az előzőhöz. Bár közvetlen összehasonlításban egy 120 TPI jobban gördül, mint egy 60 TPI, a SilkShield „tompítja” ezt a különbséget.
Tubeless Ready (TR)
A tömlő nélküli gumiabroncsoknak számos előnye van: Alacsonyabb légnyomással is használható . Ez jobb tapadást biztosít, és csökken a gördülési ellenállás. És ahol nincs tömlő, ott csökken a defektveszély is. A MAXXIS TR abroncsok jobban fel vannak készítve a tömítőtejjel való szerelésre, mint más „Tubeless Ready” abroncsok. A TR abroncsunk dudorja teljesen be van burkolva gumiréteggel, mint egy igazi UST tubeless abroncsnál.
Wild Trail Köpeny
A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja a futófelület elrendezését és a gumiabroncs alakját a mai szélesebb felnikre. A hagyományos abroncsokat keskeny felnikre tervezték, és a széles felniken túl szögletesek az optimális teljesítményhez.
A WT abroncsokat 35 mm-es belső felni szélességre optimalizálták, de tökéletesen működnek minden 30 és 40 mm közötti belső mérettel rendelkező felnin is.
Értékelések
Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!
Még nincsenek értékelések.