Orbea Ordu M10iLTD 2024

4 307 890 Ft10 999.00 

Egyedi, kedvezményes ajánlat: katt ide!

    Ajánlatkérés

    Ha kedvezőbb áron szeretnéd megvásárolni ezt a terméket, kérjük, írd meg nekünk szempontjaidat, és megnézzük, mit tehetünk!

    Vásárlás helyett tartósan bérelnéd vagy lízingelnéd a kerékpárt? Kattints ide!

    Azoknak, akik a leggyorsabb, leghatékonyabb versenyeznők akarnak lenni, az Ordu a jövő.

    Bármelyik Orbea Ordu modellel kapcsolatban keress minket a sport@appsolute.hu email címen vagy a +36206279274 telefonszámon.

    Ha meg szeretnéd védeni kerékpárodat a karcoktól, olvasd el bejegyzésünket a a kerékpárfóliázásról!

    Szín

    Méret

    Kerékpár fóliázás

    Ha Te is úgy gondolod, hogy szeretnéd megvédeni kerékpárod szépségét és értékét is, akkor kérj tőlünk ajánlatot az általad választott eszköz fóliázására!


    Mennyiség
    🇪🇺

    Ennek a terméknek az árát euróban is megadtuk, és a Te döntésed, hogy melyik pénznemben fizetsz érte. A megrendelés leadásakor a rendszerünk forinttal számol, ezért ha euróval fizetnél, kérjük, jelezd számunkra.

    Amennyiben nem látsz forintosított árat, kérjük, adj le egy rendelést, és felvesszük Veled a kapcsolatot.

    Ahogyan a triatlon többféle szakág versenye, úgy az Ordu is egy elegáns keveréke az aerodinamikának, a súlynak, a kezelhetőségnek és az ergonómiának. Amint megtapasztaltad az Ordu többféle erősségét, lehetetlen bizalommal lenned egy gyengébb gép iránt. Azoknak, akik a leggyorsabb, leghatékonyabb versenyeznők akarnak lenni, az Ordu a jövő.

    Te és a triatlon soha többé nem lesztek ugyanazok!

    Történelmileg csak a három tervezési tényező, az aerodinamika, a merevség és a súly figyelembevétele ritkán eredményez drámai javulást. A három terület egyikén elért nagy nyereség mindig veszélyezteti a többi terület egyikét vagy mindkettőt.

    A legjobb triatlon kerékpár megépítésének kulcsa az, hogy megtalálják e célok egyensúlyát, és meghatározzák azokat a további teljesítménytényezőket, amelyek lehetővé teszik a versenyző számára a hatékonyság növelését.

    Ergonómia

    Az Ordut úgy tervezték, hogy a kerékpárosok lehető legszélesebb körének megfeleljen. Az ergonómia hatalmas tartományban, néhány beállítási ponttal könnyen módosítható, könnyen igazítható bármilyen versenyzőhöz vagy versenyszabályzathoz. Nem számít, hogy nagyon rugalmas vagy-e vagy sem… az Ordu megfelel az igényeidnek.

    Ez a nagy beállítási tartomány nem csak pontos pozícionálást kínál, hanem jobb összteljesítményt eredményez.

    Mi teszi az Ordu-t különlegessé?

    TÖKÉLETES EGYENSÚLY

    MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY

    Egy másféle tervezési megközelítéssel, több tényező egyedi javításával, és ezeket az Orduban kombinálva, 5 extra wattot szabadítottak fel. A Kona esetében ez azt jelenti, hogy a legjobb kerékpáros időt több mint egy perccel csökkentették.

    AERODINAMIKA

    Minden alkatrész integrálását figyelembe vették – fékek, kerekek, kormány, nyeregcső, folyadékpótlás és tárolás – így a csomagot a légellenállás csökkentése érdekében egészként tekintik.

    TELJES LÉGELLENÁLLÁS-CSÖKKENTÉS: 11.5%

    FEJCSŐ ÉS FELSŐ CSŐ

    Módosították néhány cső orientációját az ellenállás csökkentése érdekében. A felső csövet vízszintesen elhelyezve az ellenállás 1,1%-kal csökken. Az új 72 fokos fejcsöszög további 1,8%-os csökkentést eredményez.

    ALSÓCSŐ ÉS BB TERÜLET

    Ezt az egész területet az aerodinamika, valamint a folyadékpótlás és a tárolás funkcionalitásának figyelembevételével tervezték. Az új alsócső 1,6%-kal csökkenti a légellenállást. Az új szerszámosláda kialakítása további 1,3%-os csökkenést eredményez.

    COCKPIT

    Első alkalommal döntöttek úgy, hogy saját Orbea kormányt terveznek és integrálnak, így finomítva a váz és a villa közötti kölcsönhatást, és kialakítva egy „front post” rögzítési rendszert a hosszabbítókhoz.

    FEJCSŐ, VILLA ÉS KORMÁNY

    A kerékpár elején a fejcső térfogatát csökkentették egy zsanérozott villával. A villa profilja simább, így kevesebb légáramlási nyomást és súrlódást eredményez a felületen.

    SAJÁT CSŐ ÉS ÜLÉSCSŐ

    Tisztább, egyszerű profilú átmenetek vannak a fejcső és az alsó cső, valamint az ülés cső és az üléstagok között. Az alsó csövet és az ülés csövet optimalizálták 25-28 mm-es abroncsokhoz. Az üléstag ellenállása csökkent a tetejének az áramlással való egyenes összhangba állításával.

    SÚLY

    A formák újratervezésével, a laminálási folyamat módosításával és a lehető legjobb szénszálak felhasználásával jelentősen csökkentet a súly

    KORMÁNY

    A gyorsaság nem csak a jó aerodinamika mellékterméke, hanem a kerékpár kényelmes irányítása is szükséges hozzá.

    HOSSZABB REACH

    Meghosszabbították az reach-et, hogy növeljék a stabilitást, különösen egy aerodinamikus pozícióban, a könyökökkel a párnákon.

    ÉRZÉKENY VEZÉRLÉS

    Hasonlóképpen, a 72 fokos fejszög közvetlenebb, érzékenyebb irányítást biztosít a kerékpár felett.

    ALSÓ TARTÓ
    A jobb súlyelosztás és egyensúly érdekében a fenéktartó alacsonyabb.

    ERGONÓMIA
    STACK
    A könyöklő és a hosszabbító egymásra helyezése egyszerű a Front Post rendszernek köszönhetően, amely egyetlen oszlop segítségével emeli fel az egész szerelvényt. Ez megegyezik a nyeregcső koncepciójával.

    ALAP KORMÁNY

    Az Ordu alap kormánya megfordítható, így két fékkar magassági pozíció áll rendelkezésre (30 mm különbséggel).

    FRONT POST

    Az XS és SM modellek 150 mm-es első oszlopot használnak, amely 90 mm-es stack-tartományt kínál, az ML és XL méretek pedig 200 mm-es első oszlopot használnak, 140 mm-es stack-tartományban. A beállítás a kormány elején található két csavar segítségével egyszerű.

    REACH
    Az Ordu rendelkezik a legszélesebb ergonómiai választékkal, a legegyszerűbb beállítási rendszerekkel. Mindössze négy működtetési ponttal könnyen beállíthatók a pilótafülke legfontosabb méretei. Ez azt jelenti, hogy csak néhány csavart kell meglazítanod ahhoz, hogy az Ordu-t utazáshoz bepakold

    KARTÁMASZOK

    A hosszabbítók és a kartámaszok széles állítási tartományban állíthatóak. A két hídpozícióban a kartámaszok és a hosszabbítók 120 mm-es vízszintes állítási lehetőséggel rendelkeznek. A híd dőlése szintén 15 fokban állítható.

    NYEREGCSŐ

    A nyeregcsövet olyan sínnel tervezték, amely lehetővé teszi a rögzítőcsavarok három ponton történő rögzítését, így 100 mm-es tartományt biztosít. A megfordítható bilinccsel kombinálva az eddigi legnagyobb nyeregpozíciós tartományt találod.

     

    Az Orbea Ordu M10iLTD gyártói oldala:https://www.orbea.com/hu-en/bicycles/triathlon/ordu/cat/ordu-m10iltd-2024#especifications

    VázOrbea Ordu carbon OMX Disc, monocoque construction, HS 1″ – 1 1/8″ mini tapered, BB 386mm, powermeter compatible, Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout, Internal Cable Routing.
    Első villaOrbea Ordu OMX ICR fork 2021, full carbon, 1″ head tube, Thru axle 12x100m, thread M12x2P1, Speed release compatible dropout. UCI Legal.
    HajtásShimano Dura-Ace R9200 36x52t
    KormánycsapágyFSA 1-1/8″-1″ Integrated Aluminium Cup
    KormányOrbea Ordu OMX
    KönyöklőVision Metron TFA Carbon Aero Clip-on JS-Bend (Non UCI compliant)
    VáltókarShimano R9180
    FékekShimano R9270 Hydraulic Disc
    Lánckerék sorShimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-Speed
    Első váltóShimano Dura-Ace Di2 R9250
    Hátsó váltóShimano Dura-Ace Di2 R9250
    LáncShimano CN-9100
    KerekekOquo Road Performance RP57LTD
    Első gumiVittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c
    Hátsó gumiVittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c
    NyeregscsőOrbea Ordu OMX, w/Micro tilt adjustment
    ÜlésFizik Argo Vento R5 size 140mm

     

    További információ

    Cikkszám: N/A Kategória: Címkék: , , Márka: ,

    Értékelések

    Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!

    Még nincsenek értékelések.


    Mondd el a véleményed

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

    Telefonos érdeklődés: +36 20 627 9274