Orbea Ordu M30iLTD 2024
2 760 890 Ft – 6 999.00 €
Azoknak, akik a leggyorsabb, leghatékonyabb versenyeznők akarnak lenni, az Ordu a jövő.
Bármelyik Orbea Ordu modellel kapcsolatban keress minket a sport@appsolute.hu email címen vagy a +36206279274 telefonszámon.
Ha meg szeretnéd védeni kerékpárodat a karcoktól, olvasd el bejegyzésünket a a kerékpárfóliázásról!
Ennek a terméknek az árát euróban is megadtuk, és a Te döntésed, hogy melyik pénznemben fizetsz érte. A megrendelés leadásakor a rendszerünk forinttal számol, ezért ha euróval fizetnél, kérjük, jelezd számunkra.
Amennyiben nem látsz forintosított árat, kérjük, adj le egy rendelést, és felvesszük Veled a kapcsolatot.
Ahogyan a triatlon többféle szakág versenye, úgy az Ordu is egy elegáns keveréke az aerodinamikának, a súlynak, a kezelhetőségnek és az ergonómiának. Amint megtapasztaltad az Ordu többféle erősségét, lehetetlen bizalommal lenned egy gyengébb gép iránt. Azoknak, akik a leggyorsabb, leghatékonyabb versenyeznők akarnak lenni, az Ordu a jövő.
Te és a triatlon soha többé nem lesztek ugyanazok!
Történelmileg csak a három tervezési tényező, az aerodinamika, a merevség és a súly figyelembevétele ritkán eredményez drámai javulást. A három terület egyikén elért nagy nyereség mindig veszélyezteti a többi terület egyikét vagy mindkettőt.
A legjobb triatlon kerékpár megépítésének kulcsa az, hogy megtalálják e célok egyensúlyát, és meghatározzák azokat a további teljesítménytényezőket, amelyek lehetővé teszik a versenyző számára a hatékonyság növelését.
Ergonómia
Az Ordut úgy tervezték, hogy a kerékpárosok lehető legszélesebb körének megfeleljen. Az ergonómia hatalmas tartományban, néhány beállítási ponttal könnyen módosítható, könnyen igazítható bármilyen versenyzőhöz vagy versenyszabályzathoz. Nem számít, hogy nagyon rugalmas vagy-e vagy sem… az Ordu megfelel az igényeidnek.
Ez a nagy beállítási tartomány nem csak pontos pozícionálást kínál, hanem jobb összteljesítményt eredményez.
Mi teszi az Ordu-t különlegessé?
TÖKÉLETES EGYENSÚLY
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY
Egy másféle tervezési megközelítéssel, több tényező egyedi javításával, és ezeket az Orduban kombinálva, 5 extra wattot szabadítottak fel. A Kona esetében ez azt jelenti, hogy a legjobb kerékpáros időt több mint egy perccel csökkentették.
AERODINAMIKA
Minden alkatrész integrálását figyelembe vették – fékek, kerekek, kormány, nyeregcső, folyadékpótlás és tárolás – így a csomagot a légellenállás csökkentése érdekében egészként tekintik.
TELJES LÉGELLENÁLLÁS-CSÖKKENTÉS: 11.5%
FEJCSŐ ÉS FELSŐ CSŐ
Módosították néhány cső orientációját az ellenállás csökkentése érdekében. A felső csövet vízszintesen elhelyezve az ellenállás 1,1%-kal csökken. Az új 72 fokos fejcsöszög további 1,8%-os csökkentést eredményez.
ALSÓCSŐ ÉS BB TERÜLET
Ezt az egész területet az aerodinamika, valamint a folyadékpótlás és a tárolás funkcionalitásának figyelembevételével tervezték. Az új alsócső 1,6%-kal csökkenti a légellenállást. Az új szerszámosláda kialakítása további 1,3%-os csökkenést eredményez.
COCKPIT
Első alkalommal döntöttek úgy, hogy saját Orbea kormányt terveznek és integrálnak, így finomítva a váz és a villa közötti kölcsönhatást, és kialakítva egy „front post” rögzítési rendszert a hosszabbítókhoz.
FEJCSŐ, VILLA ÉS KORMÁNY
A kerékpár elején a fejcső térfogatát csökkentették egy zsanérozott villával. A villa profilja simább, így kevesebb légáramlási nyomást és súrlódást eredményez a felületen.
SAJÁT CSŐ ÉS ÜLÉSCSŐ
Tisztább, egyszerű profilú átmenetek vannak a fejcső és az alsó cső, valamint az ülés cső és az üléstagok között. Az alsó csövet és az ülés csövet optimalizálták 25-28 mm-es abroncsokhoz. Az üléstag ellenállása csökkent a tetejének az áramlással való egyenes összhangba állításával.
SÚLY
A formák újratervezésével, a laminálási folyamat módosításával és a lehető legjobb szénszálak felhasználásával jelentősen csökkentet a súly
KORMÁNY
A gyorsaság nem csak a jó aerodinamika mellékterméke, hanem a kerékpár kényelmes irányítása is szükséges hozzá.
HOSSZABB REACH
Meghosszabbították az reach-et, hogy növeljék a stabilitást, különösen egy aerodinamikus pozícióban, a könyökökkel a párnákon.
ÉRZÉKENY VEZÉRLÉS
Hasonlóképpen, a 72 fokos fejszög közvetlenebb, érzékenyebb irányítást biztosít a kerékpár felett.
ALSÓ TARTÓ
A jobb súlyelosztás és egyensúly érdekében a fenéktartó alacsonyabb.
ERGONÓMIA
STACK
A könyöklő és a hosszabbító egymásra helyezése egyszerű a Front Post rendszernek köszönhetően, amely egyetlen oszlop segítségével emeli fel az egész szerelvényt. Ez megegyezik a nyeregcső koncepciójával.
ALAP KORMÁNY
Az Ordu alap kormánya megfordítható, így két fékkar magassági pozíció áll rendelkezésre (30 mm különbséggel).
FRONT POST
Az XS és SM modellek 150 mm-es első oszlopot használnak, amely 90 mm-es stack-tartományt kínál, az ML és XL méretek pedig 200 mm-es első oszlopot használnak, 140 mm-es stack-tartományban. A beállítás a kormány elején található két csavar segítségével egyszerű.
REACH
Az Ordu rendelkezik a legszélesebb ergonómiai választékkal, a legegyszerűbb beállítási rendszerekkel. Mindössze négy működtetési ponttal könnyen beállíthatók a pilótafülke legfontosabb méretei. Ez azt jelenti, hogy csak néhány csavart kell meglazítanod ahhoz, hogy az Ordu-t utazáshoz bepakold
KARTÁMASZOK
A hosszabbítók és a kartámaszok széles állítási tartományban állíthatóak. A két hídpozícióban a kartámaszok és a hosszabbítók 120 mm-es vízszintes állítási lehetőséggel rendelkeznek. A híd dőlése szintén 15 fokban állítható.
NYEREGCSŐ
A nyeregcsövet olyan sínnel tervezték, amely lehetővé teszi a rögzítőcsavarok három ponton történő rögzítését, így 100 mm-es tartományt biztosít. A megfordítható bilinccsel kombinálva az eddigi legnagyobb nyeregpozíciós tartományt találod.
Az Orbea Ordu M20iLTD gyártói oldala: https://www.orbea.com/hu-en/bicycles/triathlon/ordu/cat/ordu-m30iltd-2024
Váz | Orbea Ordu carbon OMX Disc, monocoque construction, HS 1″ – 1 1/8″ mini tapered, BB 386mm, powermeter compatible, Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout, Internal Cable Routing. |
Első villa | Orbea Ordu OMX ICR fork 2021, full carbon, 1″ head tube, Thru axle 12x100m, thread M12x2P1, Speed release compatible dropout. UCI Legal. |
Hajtás | Shimano 105 R7100 36x52t |
Kormánycsapágy | FSA 1-1/8″-1″ Integrated Aluminium Cup |
Kormány | Orbea Ordu OMX |
Könyöklő | Vision Metron TFA Carbon Aero Clip-on JS-Bend (Non UCI compliant) |
Váltókar | Shimano R9180 |
Fékek | Shimano R9270 Hydraulic Disc |
Lánckerék sor | Shimano 105 R7100 11-34t 12-Speed |
Első váltó | Shimano 105 Di2 R7150 |
Hátsó váltó | Shimano 105 Di2 R7150 |
Lánc | Shimano M7100 |
Kerekek | Oquo Road Performance RP45TEAM |
Első gumi | Vittoria Corsa N.Ext G2.0 Foldable 700x28c |
Hátsó gumi | Vittoria Corsa N.Ext G2.0 Foldable 700x28c |
Nyeregscső | Orbea Ordu OMX, w/Micro tilt adjustment |
Ülés | Fizik Argo Vento R5 size 140mm |
További információ
Kapcsolódó termékek
Ezek a termékek kapcsolódnak az éppen megtekintett termékhez.
Értékelések
Olvasd el mások értékeléseit, vagy oszd meg saját tapasztalataidat erről a termékről!
Még nincsenek értékelések.