OPEN U.P. és U.P.P.E.R gravel vázszett

Kérd egyedi, kedvezményes ajánlatunkat!

2900 EUR ( U.P. )

4500 EUR (U.P.P.E.R. )

Ha meg szeretnéd rendelni ezt a vázszettet, vagy egyedi kerékpárt szeretnél építtetni erre a gravel vázra, vedd fel velünk a kapcsolatot!


Az OPEN első gravel vázszettje a U.P.  (Unbeaten Path), egy- illetve kéttányéros hajtásra és akár 2,1-es terepgumik fogadására lett optimalizálva. Így a technikásabb hegyi ösvények is egyszerűen bevehetőek.

 

Az OPEN U.P. vázszet tervezésekor a lehető legnagyobb méretű terepgumi fogadása volt a cél az országúti geometria megtartása mellett. Ezt Gerard Vroomen ügyesen a hajtás oldali láncvilla ejtésével oldotta meg. A kerékpáripar korábban is kisérleteztek azzal, hogy hogyan lehet egy országúti kerékpárt valódi MTB gumikkal kompatibilissá tenni, de ezt végül az OPEN két fős csapata tökéletesítette. A láncvilla ejtésével 2015 óta sok más céget is inspiráltak. Méltán lehetnek büszkék arra, hogy az OPEN UP-pal új kategóriát alkottak a gravel kerékpárok műfajában. (A vázszettek hivatalos nevei U.P. és U.P.P.E.R., mégis, az egyszerűség kedvéért néha UP-nak és UPPER-nek írjuk őket.)

Ejtett vezetésű hajtás oldali láncvilla

Ahogy azt már a bevezetőben is említettük a hajtás oldali láncvilla ejtése teszi lehetővé azt, hogy a vázszett 2,1″-os terepgumik fogadására is alkalmas legyen. A sárférőhelyet a WI.DE. modellnél maximálisan 2,4″-ra növelte a gyártó, de véleményünk szerint egy 2,25″-os gumi, 650b méretű kerékszetten a legoptimálisabb választás, ha a WI.DE-ot technikás terepre szeretnénk vinni. Saras terepviszonyoknél az UP és UPPER modelleknél az 1,9″-os méretet érdemes használni, így marad elég hely a váz és a gumiköpeny között.

OPEN gravel vázszett

TRCinTRS™ – a megfelelő karbon a megfelelő helyre

Az OPEN-nél nem használnak “100% hi-modulus aero-space carbon” technológiát. Szerintük a karbon témát a gyártók túlmisztifikálják. Az OPEN U.P.(P.E.R.) és WI.DE. modelleknél a megfelelő karbon kerül a megfelelő helyre. Mivel a merevebb karbon törékenyebb, így ez például megfelelő választás az alsó cső oldalára, de nem ajánlott például a fejcsőnél.

OPEN vázszett

U-TURN első villa, flat mount fékekhez optimalizálva

Az OPEN az new U.P. elődjénél a classic U.P.-nál még a 3T által gyártott villákkal szállította a vázszetteket (ezeknél még a fékcsövek külső elvezetésűek voltak). A jelenleg futó modell már házon belül fejlesztett U-TURN villával érhető el. Ezt a villát a 160mm-es féktárcsákhoz, és adapter nélküli flat mount féktestekhez tervezték.

OPEN UP, OPEN UPPER

Két kerékméter, három stílus

– A 650b-s mountain bike gumikkal az OPEN UP és UPPER modellek tökéletesen megállják a helyüket gyökeres, köves hegyi terepen, hiszen 2,1″-os gumik és a terepviszonyokhoz megfelelően beállított guminyomás, visszafogott tempójú lejtőzésnél akár elegendő rugózást is tud biztosítani.

– 700c méretű kerekekkel és széles 32-40mm-es országúti vagy gravel kerékszettel egy tökéletes mindenesként használható a kerékpár

– Klasszikus 25-28mm-es országúti gumikkal pedig egy endurance országúti kerékpárt kapunk

kerékpáros túra gravel kerékpárral

UP vagy UPPER? Miben különböznek?

A két vázszett közötti különbség csak a mérlegen, illetve színben tűnik fel. Geometriában, gumifogadási tulajdonságukban, valamint tartósságban és merevségben is teljesen egyformák.
Az OPEN UPPER vázszett matt fekete színben illetve fényezés nélküli opcióban érhető el, míg az UP zöld, kék és szintén RTP (Ready-To-Paint) opcióban választható. Az UPPER vázszett nagyságrendileg 180 grammal könnyebb.

Mit találok a dobozban?

  • Kormánycsapágy
  • Üléscső bilincs
  • Átűtő tengelyek
  • 2 darab hátsó váltófül
  • 1 első váltőfül csavarokkal
  • 4 darab MultiStops (1x, 2x, Di2, eTap), kábel kicsúszás gátló
  • Hangtompító szivacs a fékcsövekre
  • Kulacstartó csavarok
  • Leírás

Specifikáció

OPEN U.P. OPEN U.P.P.E.R.
Vázszett ára (Euro) 2 900 € 4 500 €
Váz súlya, M-es méretben ±3% 1 040g 880g
Villa súlya ±3% 390g 370g
Méretek
S/M/L/XL
Szín Zöld, Kék, Nyers Matt fekete, Nyers
Nyers – RTP (Ready-to-paint)
A lakkozás nem szükséges az UV védelem érdekében, de ajánlott a karcok és kopások ellen. Néhány vásárló kezeletlenül hagyja a vázszettet.
Középrész típusa
BB386EVO pressfit 86x46mm BB héj
Shimano hajtókar kompatibilitás
Mindegyik országúti
SRAM hajtókar kompatibilitás
Mindegyik GXP típusú oszágúti, mindegyik DUB standardú országúti és a BB30-as Force
Első váltó rögzítési pont
Két csavaros, leszerelhető rögzítőfül
Ajánlott első lánctányér forma
Flat (például Wolftooth)
Első tányér legnagyobb fogszáma 1 tányéros hajtásnál
50 fogas (flat ring), 46 fogas (SRAM offset ring)
Első tányér legnagyobb fogszáma 2 tányéros hajtásnál
50 fogas (nagytányér), 36 fogas (kistányér)
Hátsó átütő tengely
142x12mm superlight Carbon-Ti X-12
Első átütő tengely
100x12mm superlight Carbon-Ti X-12
Első féktárcsa mérete
csak 160mm
Első féktest felfogatási módja
Smartmount 160 rendszer, adapterek nélkül, direkt mount
Első fék csavar méret SRAM
37mm
Első fék csavar méret Shimano
43mm
Hátsó féktárcsa mérete
140mm vagy 160mm
Hátsó féktest felfogatási módja 140mm
Direct mount, adapter nélkül
Hátsó féktest felfogatási módja 160mm
SRAM/Shimano kerettel
Hátsó fék csavar méret SRAM
27mm
Hátsó fék csavar méret Shimano
33mm
Kábelvezető nyílás adapterei
Mechanikus 1x, Mechanikus 2x, Di2, eTap
Kormánycsapágy
Integrált IS42/28.6 | IS52/40
Nyeregcső
27.2mm átmérő, zero-offset
Kulacstartó
Nyeregvázcső, alsóvázcső, alsó vázcső alsó fele, középrész alatt
Összeszerelési útmutató
Garancia

OPEN gravel kerékpár sorozat

Extra – teszt

Az OPEN UP  bicycling.com-on olvasható egy teszt/összefoglaló a bicikliről, egy kis plusz kitekintésért érdemes lehet azt is elolvasni.

Telefonos érdeklődés: +36 20 627 9274